alaruz Skrevet 16. mars 2002 Del Skrevet 16. mars 2002 Her i gården er det ADSL ,... StjeleNor 384/128 - Er imponert over hastigheten i det siste,... Faktisk mye raskere enn det jeg skal få ofte,... har de tatt de mange klagene seriøst tro ? Og skolen vet jeg ikke hastigheten,... Tror ikke det er mer en 10 mb.... Lenke til kommentar
oleredv Skrevet 18. mars 2002 Del Skrevet 18. mars 2002 Til alle som frykta problem med overgangen til livet etter studiene, så er det berre ein ting å sei: Alt går! Sjøl var eg i fjor sommar ferdig med to år med IT -studier og dertil 10mbit første året og 32 mbit det andre. Deretter gjekk ferda over til heimlege trakter med analogt modem.....:smile: Konklusjonen er altså at verden går ikkje under med sakte linjer..... det blir berre meir bedagelig! Og dessuten så finst det andre verdia her i livet.... Lenke til kommentar
BBC Skrevet 18. mars 2002 Del Skrevet 18. mars 2002 Jeg tror ikke på deg! Nekter å tro at mitt liv ikke vil falle i grus om ett år eller 2 når jeg blir tvangslyttet fra mine 10 m2 og vakre 100mbit-linje :smile: Lenke til kommentar
grapz Skrevet 18. mars 2002 Del Skrevet 18. mars 2002 Har 1MBit gjennom strømnettet jeg... Litt ustabilt i begynnelsen men funker fint som f*** nå... Lenke til kommentar
NorLord Skrevet 18. mars 2002 Del Skrevet 18. mars 2002 Hei Chello , UPC 768x128 kabel /jan Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå