Playmaster Skrevet 12. februar 2004 Del Skrevet 12. februar 2004 Sett den før,men han er god,virkelig god Lenke til kommentar
=Daniel= Skrevet 18. februar 2004 Del Skrevet 18. februar 2004 Den der må ha blitt "speeda" opp litt ass! Ingen kan bevege hendene sine så fort som det der Lenke til kommentar
sebastgs Skrevet 18. februar 2004 Del Skrevet 18. februar 2004 Ingen kan bevege hendene sine så fort som det der Yngwie Malmsteen, Michael Angelo Lenke til kommentar
Serqevx Skrevet 18. februar 2004 Del Skrevet 18. februar 2004 Hehe, artig! Har en sånn video på pcen min med en kar som spiller Tetris himla fort. legge den ut når jeg får igjen pcen kanskje. har noen link til han som runna mario på 10 min ? Lenke til kommentar
shitULV Skrevet 19. februar 2004 Del Skrevet 19. februar 2004 fake? hadde jeg faktisk ikke tengt på tidligere... Men kameraet rører på seg ganske fort, pluss lyset oppe i høyre hjørnet... Men maskinen bortenfor "lyser" sakte da...sikkert annet spill, men likevell. HÅPER det er ekte, mer FUN that way! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå