T.F.T Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 http://home.c2i.net/JPAA/piano.wmv last ned og se og lær! japaneser som er god i piano på spilleautomat. må sees! Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 (endret) Synd at å spille piano ikke bare består av å hamre på 8 knapper i riktig rekkefølge, men 80 knapper i riktig rekkefølge Endret 1. februar 2004 av Bitex Lenke til kommentar
PIIIpower Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 at folk syns det er såååå morro så spille filmer fort, Det skjønner ikke jeg. Lenke til kommentar
Jon@s Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 at folk syns det er såååå morro så spille filmer fort, Det skjønner ikke jeg. Tror ikke det er fake. Han bevegde seg jo i vanlig tempo når han ikke spilte, dessuten er det lyd med som er synkront med hamringen på knappene. Det ville isåfall vært ganske mye jobb å forfalske. Festlig filmklipp. Japanere er kjent for å være kjappe. Ta f.eks han som spiller gjennom super mario på 10 minutter. Lenke til kommentar
Xeenon_ Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Hehe.. har bare en ting å si: WOOT Lenke til kommentar
CarinaE Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 (endret) Lyden er lagt på i ettertid.....Dog var det artig å se på... Endret 2. februar 2004 av CarinaE Lenke til kommentar
PIIIpower Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 at folk syns det er såååå morro så spille filmer fort, Det skjønner ikke jeg. Tror ikke det er fake. Han bevegde seg jo i vanlig tempo når han ikke spilte, dessuten er det lyd med som er synkront med hamringen på knappene. Det ville isåfall vært ganske mye jobb å forfalske. Festlig filmklipp. Japanere er kjent for å være kjappe. Ta f.eks han som spiller gjennom super mario på 10 minutter. se på lysene på siden av maskinen... de flyter over å fargene... er fake som få denne.. finnes en tetris som går ut på det samme ute på nettet... Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Ikke no problem det Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Hvorfor skulle det være fake, ååå, han derre japaneren , Nobou Hikkachici var sykt god, han ville jeg likt å møte... Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Hvorfor skulle det være fake, ååå, han derre japaneren , Nobou Hikkachici var sykt god, han ville jeg likt å møte... Lenke til kommentar
mars001 Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Må ærlig innrømme det første som slo meg når jeg så den var "fake". På en annen side så blir jeg aldri overaska hva japsene får til... Lenke til kommentar
Togo Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 Hva var det egentlig det spillet der gikk ut på? Selv om lyden er lagt på i ettertid, så er det ganske godt gjort... Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 jeg mener det ikke er fake...hvilke farger er det som skal flyte ut egentlig? jeg ser det ikke...og hodet hans beveger seg "normalt"...+ at hoppingen i det håndholdte (sannsynligvis) kamera hopper "normalt.... Lenke til kommentar
Nimzo Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 tragisk om det ikke er fake... må jo ha brukt sinnsykt med tid og penger for å perfeksjonere det der.. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 (endret) Ser det er mange som ikke har sett skikkelig på denne filmen. 1. Jeg tror heller ikke det er fake. Har sett den videoen mange ganger, fordi jeg digger pianomedley'en. Lyden spilles ikke for fort, en hver konsertpianist kan spille vel så fort som det der. Og hodebevegelsene til karen går i takt med musikken, og sakte. Hvis man ser nøye på skjermen (ikke ser på i 20 sekunder og slår av), så ser du at notene (greiene som raser nedover) kommer til bunnen nøyaktig i takt med musikken. Greia med spillet er vel å trykke tasten som tilsvarer tegnet nøyaktig når den når bunnen. Man hører også på gutta som ser på at de snakker i "riktig tempo". Hvis filmen skulle vært aksellerert tidsmessig, ville ikke bevegelsene+tastetrykkene (som man hører hele tida) være i takt med musikken overhodet. 2. Han spiller utvilsomt på "Expert" level. Det finnes nok mye roligere sanger å øve seg på i lavere vanskelighetsgrader. 3. Du ser det spesiellt når han slår de to akkordene etter hverandre, at notene kommer ned til bunnen AKKURAT når han hamrer på 4 taster i slengen. Man ser også, som nevnt over, at kameraet rører seg i realtid. 4. Jeg har hørt flere av sangene som spilles gjennom denne medleyen, og de spilles i riktig tempo. "Det går ikke an å spille piano så fort!"..visst pokker gjør det det. Se på pianokonsertene til Beethoven. Musikken går i takt med tastetrykkene (man hører han er litt ute av takt noen ganger), så hvis han trykker for sakte går musikken også saktere. Så min konklusjon er: IKKE FAKE. Fyren kan jo f.eks. ha en slik maskin hjemme og øvd seg på. Vi vet jo ingenting om han som spiller. Kanskje faren eier en fabrikk som lager sånne. Endret 4. februar 2004 av Bitex Lenke til kommentar
Rippey Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 Skulle likt å hatt han der på snabben! Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 Skulle likt å hatt han der på snabben! Fyyyyy Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 (endret) fort Endret 7. februar 2004 av jonas22282460 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå