WildOne Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 mobilen er på rep....grrrr For en gjeng Jeg siterer start.no "Dersom du ønsker å bruke en annen forbindelse (f.eks. bredbånd), kan du ringe vår support-telefon 820 73110 (13,09 kr/min) og be om at ditt brukernavn "åpnes". Du må ha korrekt konto-informasjon og en begrunnelse (f.eks at du skal bruke bredbånd) for å få kontoen åpnet." http://www.start.no/ftp/ Lenke til kommentar
lavik Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Rart, sitter med NextGentel. Har aldri trengt å sende sms eller ringe Start for å få logget på ftp'n. Lenke til kommentar
WildOne Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Rart, sitter med NextGentel. Har aldri trengt å sende sms eller ringe Start for å få logget på ftp'n. Ny eller gammel konto? Jeg har noen eldre kontoer som virker genialt, og som jeg da ikke har betalt for. De nye jeg har opprettet koster penger hvis jeg vil bruke ftp delen. Lenke til kommentar
venomzorg Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 hvem bryr seg om en tier uansett? 10kr er jo ikke nok til en brus lenger engang.... (koster 11 her iallefall) Lenke til kommentar
lavik Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Rart, sitter med NextGentel. Har aldri trengt å sende sms eller ringe Start for å få logget på ftp'n. Ny eller gammel konto? Jeg har noen eldre kontoer som virker genialt, og som jeg da ikke har betalt for. De nye jeg har opprettet koster penger hvis jeg vil bruke ftp delen. Det er en gammel konto, sikkert 4 år hvertfall. Kanskje det er forklaringen.. Lenke til kommentar
WildOne Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Det er en gammel konto, sikkert 4 år hvertfall. Kanskje det er forklaringen.. Det kan nok stemme det ja Lenke til kommentar
stian123 Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Jeg bruker altid freewebs.com Man kan laste op en zipfil, og pakke den ut når den er lagt ut. på den måten sparer du masse tid. Du kan jo se hvordan du synes det er med hastighet og sånt på sida mi. http://www.freewebs.com/stianweb Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå