Star Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 bruker www.home.no til hjemmesiden min... det irriterende er at sidene deres og serveren har blitt så enormt treg i det siste... tar LAAANG tid, noe jeg tror gjør at mine besøkende stikker til en annen side i stedet... finnes det noen andre bra sider, UTEN reklame, nesten lik www.home.no som har litt bedre hastigheter, raskere server? Noen som har erfaringer med noe annet? =) Ikke geocities eller no sånn søppel takk... Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 www.start.no? Bedre kjent under home.no.net. Du er ikke den eneste som har opplevd ustabilitet med home.no for å si det sånn. Start.no er absoultt et bra alternativ. Lenke til kommentar
Star Skrevet 1. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2004 (endret) Prøver og logge på nå, en stund etter og ha registrert. Får opp følgende; 530- 530- Only REGULAR PAYING PowerTech users are allowed to ftp when not 530- dialled in through the PowerTech network. Please dial in using 530- PowerTech before attempting to FTP. 530- 530- Dersom du er START.NO-bruker: Du må være koblet opp til Internett 530- via Start-abonnementet ditt for å kunne bruke FTP. For mer 530- informasjon gå til http://www.start.no/ftp/ eller ring support på 530- tlf. 820 73 110 (kr. 12/min). argh... må jo ringe support eller betale for og få det i gang?? Endret 1. februar 2004 av Star Lenke til kommentar
Popobawa Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 Du kan sende en sms for å åpne ftp tilgang. Det koster 10,- Lenke til kommentar
Star Skrevet 1. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2004 mobilen er på rep.... grrrr Lenke til kommentar
MDCCLXXVI Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 (endret) mobilen er på rep....grrrr mother.no ? Endret 1. februar 2004 av Strupstad Lenke til kommentar
Popobawa Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 Det går ikke an å sende til sånne spesial nummer fra mother. Lenke til kommentar
Hawkie Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 Sagt med andre ord: Det er da ikke gratis lengre, spesielt siden du må bruke et start.no abonnment noe som er umulig for bredbåndskunder. Lenke til kommentar
Popobawa Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 Det er gratis bortsett fra de 10,- du bruker for å åpne ftp tilgangen. Jeg bruker adsl fra Telenor og det funker fint. Du trenger ikke start.no abonnement for å få gratis side der. Lenke til kommentar
Hawkie Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 Det er gratis bortsett fra de 10,- du bruker for å åpne ftp tilgangen. Jeg bruker adsl fra Telenor og det funker fint. Du trenger ikke start.no abonnement for å få gratis side der. Gratis bortsett fra de kroner 10,- ???? Newflash: Kroner 10 er ikke lik gratis. Det er som å si at det er gratis å bo, bortsett fra husleia da og strømmen. Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 Sagt med andre ord: Det er da ikke gratis lengre Det er ikke gratis nei, men den tjenesten start.no leverer er i mine øyne verd hele den tieren det koster. Lenke til kommentar
Hawkie Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 Jeg kommenterte ikke om det var verd det, men at noe som kalles gratis skal være gratis. Lenke til kommentar
Popobawa Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Det er gratis bortsett fra de 10,- du bruker for å åpne ftp tilgangen. Jeg bruker adsl fra Telenor og det funker fint. Du trenger ikke start.no abonnement for å få gratis side der. Gratis bortsett fra de kroner 10,- ???? Newflash: Kroner 10 er ikke lik gratis. Det er som å si at det er gratis å bo, bortsett fra husleia da og strømmen. NewSflash: Det er ftp tilgangen som koster 10,-. Det koster ingenting å få seg en hjemmeside hos start.no Det er litt forskjell der mener jeg. Altså, hjemmesiden er gratis, mens ftp tilgang koster en lusen tier. Noe du syns er dyrt. Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 NewSflash: Det er ftp tilgangen som koster 10,-. Det koster ingenting å få seg en hjemmeside hos start.no Det er litt forskjell der mener jeg. Altså, hjemmesiden er gratis, mens ftp tilgang koster en lusen tier. Noe du syns er dyrt. Så du kan si at en bil er gratis, men at du må betale 300.000 kroner for nøkkelen? Og du hadde gått med på at den var gratis? Vel... 10 kroner er veldig lite, men ikke gratis. Men hva tilbyr home.no.net? php, asp, MySQL? Noe som helst? Lenke til kommentar
Popobawa Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Veldig dårlig sammenligning det der. Tror ikke du har skjønt helt hva jeg mener. Lenke til kommentar
tness Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Har min side hos start, bruke også email fra dem også. støtter jo pop3. Jeg har tilgang på ftp serveren, kostnadsfritt. Jeg har ikke betalt en krone for den tilgangen jeg har der. Kan jo hende grunnen er at det er lenge siden jeg registrerte meg. Jeg vet ikke. Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Veldig dårlig sammenligning det der. Tror ikke du har skjønt helt hva jeg mener. Det var en helt kurant sammenligning. Det er ingenting som heter "Det er gratis bortsett fra de 10,- du bruker..." Altså, hjemmesiden er gratis, mens ftp tilgang koster en lusen tier. Noe du syns er dyrt. Han sa aldri at det var dyrt, gjorde han? Bare at det ikke er gratis. Alle vet at en mobil til 1,- ikke bare koster én krone... Lenke til kommentar
bentose Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 (endret) Alle vet at en mobil til 1,- ikke bare koster én krone... Men tilgang til ftp.powertech.no koster 10,- og kun ti kroner. For såvidt enig i at gratis er litt på kanten her. Gratis er eit svært mykje misbrukt ord både i Noreg og utlandet. Du får mange "gratis" tilbod i posten også. (Du må kun betale frakt) (Det var gratis tidlegare, men mykje misbruk førte til innføring av betaling. Kanskje difor home.no er så treigt? Det har også kome forslag om betaling for forum.hardware.no for å unngå altfor mange useriøse personer som stadig registrerer seg med nye navn) Å HA heimeside på home.no.net er iallefall gratis. Mobiltelefoner er i særklasse spør du meg. * Telefon: 700,- Rådyrt abbonnemet med bindingstid 18mnd ** Telefon: 2500,- Dyrt abbonnemet med bindingstid 18mnd *** Telefon: 3500,- UTEN bindingstid MEN TELEFONEN ER LÅST TIL TELENOR 18mnd Slike skjulte kostnader finn du ikkje på start. edit: skreiv ikke, skulle vere ikkje Endret 2. februar 2004 av bentose Lenke til kommentar
MemorX Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Jeg synes denne diskusjonen skal avsluttes nå, det er helt utenfor postens problemstilling om dette er gratis eller ikke. Selv om mange mener at dette ikke er gratis må det være mulig å nevne dette alternativet uten at alle skal spore av fra det egentlige problemet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå