Dingot0m Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 (endret) http://www.albinoblacksheep.com/video/aicha.php OMG så vanvittig morsomt!! :D Og spar meg for idiotiske kommentarer om hvor :OLD: det er... Endret 1. februar 2004 av Dingot0m Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 Og spar meg for idiotiske kommentarer om hvor :OLD: det er... Ja, men den er jo det. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 Og spar meg for idiotiske kommentarer om hvor :OLD: det er... NEI! Fyttihælsike den e gammal, sikkert 10. gangen den er blitt posta no. Lenke til kommentar
Dingot0m Skrevet 1. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2004 Jeg kunne jo prøvd å snakke til en vegg... sikkert samme effekten Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 Jeg kunne jo prøvd å snakke til en vegg... sikkert samme effekten prøv då... Lenke til kommentar
pebbe Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 Greit nok, jeg hater "old" kommentaren. Hvem er det som med ett hånflir sier til andre mennesker at den vitsen er gammel og du har hørt den før maaange ganger. De fleste med folkeskikk ler høflig! Men, denne er blitt postet mange ganger før. Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 (endret) jeg syntes ikke den var spesielt morsom og jeg har heller aldri sett den før Endret 1. februar 2004 av T.F.T Lenke til kommentar
Xeenon_ Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 *bruker folkeskikk og ler høflig* Den er _litt_ morsom, men har sett den mange ganger Lenke til kommentar
Dingot0m Skrevet 2. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2004 /me går og gjemmer seg i en krok... Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 *Klapse på skuldra* Så, så.. Det går bra. Lenke til kommentar
cwerner Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 var jo ikke morsom i det hele tatt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå