igjervan Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 Jeg vurdere å bytte min Nokia 6600 og Dell Axim X5 mot en Qtek 8080, men lurer på følgende: - Leste i PCWorld at hodetelefoner følger med. Stemmer dette? - Er det mulig å bruke trådløse nettverkskort (802.11b/g) i telefonen (SDIO)? - Følger det med synkroniseringskabel som standard? Eller så kunne det vært interessant å vite om noen absolutt IKKE anbefaler den, og hvorfor. Mvh Ivar Gjervan Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 For å svare på dine spørsmål: - Ja - Ja - Ja Jeg har selv en Qtek 7070 og er strålende fornøyd med den. Litt stor, men ellers god som gull. Lenke til kommentar
qtek Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 Har selv en Qtek 8080 og kan anbefale den, den fungerer veldig bra Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 Vil dere anbefale denne foran Sendo X ? Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Neh... Spørs vel hva du er ute etter. Sendo X har jo nesten samme muligheter som Qtek. Sjøl hadde jeg gått for Sendo X. Er ganske sikker på at Sendo X har mye bedre batteri tid enn Qtek. Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Neh... Spørs vel hva du er ute etter. Sendo X har jo nesten samme muligheter som Qtek. Sjøl hadde jeg gått for Sendo X. Er ganske sikker på at Sendo X har mye bedre batteri tid enn Qtek. Litt off-topic, men kan sendo konkurere med p*00? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå