sparks Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 Noen som vet om noen goode band/grupper som driver med elektronika. Type ugress og slikt.. Fengende og gode rytmer.. Lenke til kommentar
Kowalski Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 (endret) Vi har et eget forum for dette i OT-delen, noe du helt sikkert vet. Og ja, jeg vet om en hel del. Prøv deg på Colder - Again Four Tet - Rounds Prefuse 73 - One Word Extinguisher Plaid - Spokes ..og mange flere. Om du er mer spesifikk så kan jeg nok innsnevre anbefalingene en del. edit: dette var album-anbefalinger Endret 2. februar 2004 av Kowalski Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Du bare må lytte til Shpongle!!! Ellers: Ralph Myerz & the Jack Herren band, Röyksopp, Aphex Twin, m.m. Lenke til kommentar
mandela Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Du bare må lytte til Shpongle!!! og OTT http://www.psyshop.com/shop/CDs/twi/twi1cd025.html (hør) http://www.trance.net/article/articleview/291/1/29/ Lenke til kommentar
Kowalski Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Ettersom OTT er nevnt kan jo dermed Hallucinogen - In Dub nevnes også Lenke til kommentar
lahaso Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 (endret) - Coldcut (Er ikke en artist, men et platenavn, Coldcut gir ut album der de samler mange artister under det albumet. De har gitt ut flere album.) - Amon Tobin - Xploding Plastix - Crystal Method (Base & Drums) - Dj Krush (Electronica/Rap/Base & Drums) - Kruder & Dorfmeister (Har veldig masse bra) - Roni Size & Reprazent Er sikkert masse mer, men kommer ikke på så masse for øyeblikket MVH Lars Endret 2. februar 2004 av Amphipod Lenke til kommentar
IronWire Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Boards of Canada, kanksje noe squarepusher? Lenke til kommentar
coil Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 må bare få nevne Bent, Air, Kruder&Dorfmeister samt Allison Goldfrapp ~coil Lenke til kommentar
sparks Skrevet 2. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2004 Enten så går neste månedslønn til cder eller så.. .. Mye fint gutter. Skal se om jeg finner noen lovlige smakebiter på nettet! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Flyttes pga feilposting. Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 (endret) INGEN som har nevnt vår egen NORSKE Andreas Rønning??!?! Søk etter Sunjammmer<---- Andreas Rønning Spesiell, men rytmisk og hard elektronisk EDIT: http://innerwar.gabber.org/index2.html Her kan du til og med laste ned noe av musikken hans! (lovlig) Hvis trådstarter er interessert så kan jeg sende deg en playlist. Ta kontakt over PM. Endret 2. februar 2004 av Fragletrollet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå