Ferchie Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 Er Battlefield vietnam kommet ut? Og i tilfelle er det verdt pengene? Hva er nytt osv. ? Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 Det kommer vel i mars om jeg ikke husker feil. Lenke til kommentar
Dj Frost Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 Det spillet skal vertfall jeg ha. Elsker Battlefield 1942 og dette ser bare mye bedre ut Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 Det er ikke en expansion veit du, det er en etterfølger Lenke til kommentar
Gjest medlem-19530 Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 det ser ut som de har forbedret grafikken litt,emn de har de dumme armene ennå Lenke til kommentar
NuckChorris Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Skal vel komme 19.Mars i Europa Lenke til kommentar
DDDD Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 hvis du er skeptisk, får du vente til gamer.no eller noen andre har testet spillet, da får du nok de infoene til spillet du trenger Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Er du Battlefield elsker så er det jo seffølgelig verdt pengene.. Lenke til kommentar
n0th1ng Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Ekke så glad i Bf1942, men digger Desert Combat og har hørt at de vil bytte til bf vietnams grafikk når det kommer så jeg kommer til å skaffe det Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 8. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2004 Ekke så glad i Bf1942, men digger Desert Combat og har hørt at de vil bytte til bf vietnams grafikk når det kommer så jeg kommer til å skaffe det japp! desert combat er way bedre enn bf originalt! elsker å fly helikopter! Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 8. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2004 det ser ut som de har forbedret grafikken litt,emn de har de dumme armene ennå armene? Lenke til kommentar
Framerate Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 Ekke så glad i Bf1942, men digger Desert Combat og har hørt at de vil bytte til bf vietnams grafikk når det kommer så jeg kommer til å skaffe det japp! desert combat er way bedre enn bf originalt! elsker å fly helikopter! der har du meg helikopter Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 8. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2004 Japp. Apachen er best, selv om det er lite av dem i den siste DC updaten.. den slakter deluxe. Lenke til kommentar
Turbosiggen Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 Synes selv vanlig BF er morsomst. Flya går ikke så fort og ingen helikopter som sender 50 missils av gangen.. men så er jeg litt treg av meg, og har dessuten ikke joystick. Det er ikke lett å styre chopper med mus! Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 Det er ikke lett å styre chopper med mus! Tastatur funker bra Lenke til kommentar
Gjest medlem-19530 Skrevet 21. februar 2004 Del Skrevet 21. februar 2004 det ser ut som de har forbedret grafikken litt,emn de har de dumme armene ennå armene? ja de lange rare armene Lenke til kommentar
Slefve Skrevet 21. februar 2004 Del Skrevet 21. februar 2004 Tror det nok blir fett. komme fly med nepalm og greier å det at man kan frakte tanks og biler med hellikopter er jo helt rått ta en titt på demoen Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 21. februar 2004 Del Skrevet 21. februar 2004 Apachen er dårlig da, en kule fra tanks, rpg eller stinger så vips - Apache-fri himmel.. Jeg liker bedre AH-6, med denne har jeg oppnådd 192kills på en runde =D Lenke til kommentar
MokkaKaffi Skrevet 21. februar 2004 Del Skrevet 21. februar 2004 virker ikke som om grafikken er så mye bedre enn i battlefield 1942. Joint operations blir sikkert bedre. Lenke til kommentar
Tror_Han_Er_Napoleon Skrevet 22. februar 2004 Del Skrevet 22. februar 2004 Noe som plager meg, hvor godt orientert er man når man lurer på når "utvidelsespakken til BF1942" kommer... Spiller man endel BF1942 så burde man vite. Eller hur? Btw: Å frese rundt i tjukkeste jungelen som Vietcong soldat på moped... F.U.N!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå