killersfreight Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 Jeg skal lage en webcite! Og lurer på om hvilket prog som er best? jeg vil kjøpe dreamweaver menne jeg vil bruke samme som di brukte på www.Ludrio.tk kan noen finne ut det??? Og jeg hadde en server en gang men ikke nå mere! kan noen sponse meg med det??? MVH Kim Lenke til kommentar
Crack Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 (endret) ==== Slettet ==== Endret 24. mai 2006 av Crack Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 Webcite Anyways, Dreamweaver er en god HTML-editor. men sidene lager seg ikke selv, så du må ha en viss innsikt. Photoshop er vel også et slags must, med mindre du skal helkode, og ludio.tk er ikke akkurat helkoda.. Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 Og jeg hadde en server en gang men ikke nå mere! kan noen sponse meg med det??? Skaff deg en konto hos home.no.net, koster deg 10.- Lenke til kommentar
cfenzo Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 (endret) dreamweaver koster rundt 2.500,- ( $399) Hvis man er smart nok til å kjøpe det "i utlandet".. europeiske prisen var nesten det dobbelte.. over 400 euro.. Ok.. eksakte priser.. over nett, velge "us/canada" som webshop: $399 = 2809.1594 NOK velge "europe" some webshop: 475 euro = 4141.525 NOK.. det er 1332,3656 NOK forskjell det.. så mye setter macromedia pris på sine europeiske kunder... (prisene er regna ut med aftenpostens valutakalkulator) EDIT> OK.. det heter EUROPE.. not UEROPE. Endret 2. februar 2004 av cfenzo Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 Du kan begynne med gratiseditoren HTML-Kit! den er dritbra synes jeg... ang. serverplass så er vel home.no.net greit nok, eller frac.dk... Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 Gjett hvem som lagde Ludrio.tk og sendte inn det som forslag til gfx.no for kjempelenge siden også var det naturligvis for dårlig til det, og som i stedet fikk "solgt" det mot bannerplass, dah? PS og DW som er brukt, jah. Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 Gjett hvem som lagde Ludrio.tk og sendte inn det som forslag til gfx.no for kjempelenge siden også var det naturligvis for dårlig til det, og som i stedet fikk "solgt" det mot bannerplass, dah? PS og DW som er brukt, jah. Mikka --> Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 Seier til deg som eg seier til "alle andre"; Besøk http://www.w3schools.com og lær deg HTML og CSS - Da har du komt langt allerede! Deretter, besøk litt sider og hent inspirasjon, og sett sammen ei side sjøl. Få tak i et grafikkprogram (==> Photoshop) og lær deg det. Så er du så godt som i mål Lenke til kommentar
Moonshine Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 Fant min versjon på Kazaa, men.. Jeg ville editet ut den biten der, mister. Results of Software Piracy Users of pirated software should be aware of the following: ... Legal prosecution for Intellectual Property Law infringement can result in arrest, felony charges, up to five years in jail and fines of up to $250,000. Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 Fant min versjon på Kazaa, men.. Jeg ville editet ut den biten der, mister. Results of Software Piracy Users of pirated software should be aware of the following: ... Legal prosecution for Intellectual Property Law infringement can result in arrest, felony charges, up to five years in jail and fines of up to $250,000. Tror ikke akkurat at representanter for Macromedia gidder å browse rundt i forum.hardware.no, for å finne softwarepirater. Lenke til kommentar
Moonshine Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 (endret) Kjipa for gutten hvis. (Tror beskjeden var litt mer til alle). Edit: Jonas teh crimefighter. Endret 1. februar 2004 av (jonas) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 Fant min versjon på Kazaa, men.. Jeg ville editet ut den biten der, mister. Results of Software Piracy Users of pirated software should be aware of the following: ... Legal prosecution for Intellectual Property Law infringement can result in arrest, felony charges, up to five years in jail and fines of up to $250,000. Tror ikke akkurat at representanter for Macromedia gidder å browse rundt i forum.hardware.no, for å finne softwarepirater. I Norge har vi lov å laste ned og bruke til privat bruk, så Macromedia kan holde kjeft. Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 Fant min versjon på Kazaa, men.. Jeg ville editet ut den biten der, mister. Results of Software Piracy Users of pirated software should be aware of the following: ... Legal prosecution for Intellectual Property Law infringement can result in arrest, felony charges, up to five years in jail and fines of up to $250,000. Tror ikke akkurat at representanter for Macromedia gidder å browse rundt i forum.hardware.no, for å finne softwarepirater. I Norge har vi lov å laste ned og bruke til privat bruk, så Macromedia kan holde kjeft. Er ikke helt sikker på akkurat det. Mener at åndsverkloven har blitt endret endel ganger i det siste. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Fant min versjon på Kazaa, men.. Jeg ville editet ut den biten der, mister. Results of Software Piracy Users of pirated software should be aware of the following: ... Legal prosecution for Intellectual Property Law infringement can result in arrest, felony charges, up to five years in jail and fines of up to $250,000. Tror ikke akkurat at representanter for Macromedia gidder å browse rundt i forum.hardware.no, for å finne softwarepirater. I Norge har vi lov å laste ned og bruke til privat bruk, så Macromedia kan holde kjeft. Er ikke helt sikker på akkurat det. Mener at åndsverkloven har blitt endret endel ganger i det siste. Jeg er sikker. Loven blir endret til sommeren though. Lenke til kommentar
enden Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 I Norge har vi lov å laste ned og bruke til privat bruk, så Macromedia kan holde kjeft. vet dette blir veldig ot, men shit: Det er etter norsk lov helt greit å laste ned musikk og film til private bruk. Alle andre brudd på åndsverk/opphavsrett er forbudt. Dette omfatter og programvare fordi det er basert på kildekode. Veldig kort versjon, men siden jeg har rett gidder jeg ikke utdype det Lenke til kommentar
cfenzo Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 /me bekrefter at enden's (se.. liten e.. ) uttalelse er korrekt... Det at du har lov til å laste ned til privat bruk gjelder ikke programvare... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 /me bekrefter at enden's (se.. liten e.. ) uttalelse er korrekt...Det at du har lov til å laste ned til privat bruk gjelder ikke programvare... My bad. Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 (endret) Eksemplarfremstilling til privat bruk § 12. Når det ikke skjer i ervervsøyemed, kan enkelte eksemplar av et offentliggjort verk fremstilles til privat bruk. Slike eksemplar må ikke utnyttes i annet øyemed. Bestemmelsen i første ledd gir ikke rett til å a) ettergjøre bygningskunst gjennom oppføring av byggverk, b) fremstille maskinlesbare eksemplar av datamaskinprogram, c) fremstille maskinlesbare eksemplar av databaser i maskinlesbar form, eller d) fremstille eksemplar av kunstverk ved fotokopiering, avstøpning, avtrykk eller tilsvarende fremgangsmåte når eksemplaret kan oppfattes som originaleksemplar. Bestemmelsen i første ledd gir ikke rett til å la fremstillingen utføre ved fremmed hjelp når det gjelder gjenstander av kunsthåndverk og kunstindustri, skulptur, billedvev eller kunstnerisk gjengivelse av andre kunstverk. Gjelder det musikkverk eller filmverk, kan fremstillingen av eksemplar ikke utføres ved fremmed hjelp som medvirker i ervervsøyemed. Tidligere § 11. Endret ved lov 4 des 1992 nr. 128, endret og omnummerert ved lov 2 juni 1995 nr. 27 - se dens III (i kraft 30 juni 1995 iflg. res. 23 juni 1995 nr. 569), og endret ved lov 16 april 1999 nr. 19 - se dens II med overgangsregler. Endret 2. februar 2004 av Toolshed Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå