Buddah Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 Browset gjennom forumet her nå og så signaruten til en her.. VeXx. kom med ett sitt "standpunkt" om at All religion er dum religion. Punktum....! Er det et "generelt" standpunkt her på forumet eller noe? For jeg skjønner det ikke! Hvordan i ALL verden er all relgion teit? Det gir rett og slett ikke mening, prøv å begrunn det da... PRØVER å få til en diskusjon her, men kom ikke på noe å skrive.. :S Lenke til kommentar
iDude Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 Browset gjennom forumet her nå og så signaruten til en her.. VeXx. kom med ett sitt "standpunkt" om at All religion er dum religion. Punktum....! Er det et "generelt" standpunkt her på forumet eller noe? For jeg skjønner det ikke! Hvordan i ALL verden er all relgion teit? Det gir rett og slett ikke mening, prøv å begrunn det da... PRØVER å få til en diskusjon her, men kom ikke på noe å skrive.. :S Tviler på at du får i gang en slik diskusjon her.. Om du skulle greie det vil moderatorene kjapt ta seg av den biffen og stenge tråden. Religionsdiskusjoner er fyfy etter at Politikk&Religion kategorien ble stengt Lenke til kommentar
FiskePinna Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 feilpostet, prøv i VG's forum. Dessuten synes jeg ikke målet bør være en diskusjon, men en debatt hvis det først skal handle om religion. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg