PuffaRis Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 På en eller annen måte er cookies skrudd av hos meg.. På Verktøy > Alternativer for internett > Personvern har jeg satt glidebryteren på det laveste, og jeg har også prøvd å avinnstallere brannmuren min. Likevel får jeg beskjed på flere internettsider om at "Cookies must be enabled" o.l Hva skyldes dette? Lenke til kommentar
eiriksen Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 Prøv å slett alle cookies fra pcen din. Ellers så kan du gå på alternativer for internett og så på avansert og trykk på Bruk standard. Lenke til kommentar
PuffaRis Skrevet 1. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2004 Har prøvd det nå, men det går fortsatt ikke. Lenke til kommentar
PuffaRis Skrevet 2. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2004 Fant ut at det mest sannsynlig var siden det var noe galt med. Her er det en poll hvor jeg får melding om at jeg må ha cookies aktivert for å kunne stemme.. Gidder noen å sjekke det ut, så er jeg veldig takknemlig Lenke til kommentar
darkfish Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 funker ikke den voten der nei. Lenke til kommentar
Micromus Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 "Takk for din stemme" Lenke til kommentar
PuffaRis Skrevet 2. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2004 Hvilket OS kjører dere? Det har funka hos flere av kameratene mine som bruker 95/98/Me, men hos en annen kamerat som bruker XP funker det ikke.. Lenke til kommentar
Micromus Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Fungerer på Windows 2000 bak en firewall og 2 Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Cookies må godtas av din webleser! her Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå