-=EivinD=- Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 Har en 550w q-tec dual fan gold! vil ha den så stille som mulig..hvordan?? så på en vifte med blått lys i, hadd vært tøft å hatt på den vifte som peker inn i kabinettet...sto stø nivå 30db (A) er det mye?? Lenke til kommentar
Homme Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 30db er ikke så mye, bråker litt men ikke delta akkurat "bråkskala" lite bråk, passe bråk , mye bråk, delta lol Lenke til kommentar
-Fox- Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 Jeg har byttet vifter i min Q-tec 550w. Har byttet de ut med to sunbeam leds vifter. Spenningene er blitt bedre og den ser ''tøffere'' ut Den bråker ikke så veldig. Bare koble den på 5 volten så er de jo stille. Mvh Fox Lenke til kommentar
-=EivinD=- Skrevet 1. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2004 Blir vel så jeg kjøber slike sunbeams vifter dah...blir vel bra tenker jeg Lenke til kommentar
Bach Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 Har utgaven på 450W ved siden av meg på skrivebordet. Erstatta begge viftene med en Titan 120mm kobla på 5V. Om vifta skal få plass inni må kjøleribbene bøyes. Skal man til å modde er denne PSU'n et takknemmelig sted å begynne; Blikket er så mykt at det kan klippes med en litt solid saks. Lenke til kommentar
klikko Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 30 db er 10 for mye mener jeg se etter noen vifter nærmere 20 db... så blir det nok stille og digg... papst f.eks? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå