tor_erik Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 Hei! Lastet ned en fil fra iMesh, og plutselig kom en virusalarm hvor det stod at en Trojan Horse var oppdaget. Jeg vet ikke hva den heter. Hva kan jeg gjøre? Vil helst ikke formatere... Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 1. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2004 Tok ned et prog. kalt The Cleaner. Dette programmet scanner nå, har allerede funnet 3 stk. Den har slettet de tre den fant. Er dette programmet til å stole på? Vil pcen min være clean etter dette? Lenke til kommentar
eiriksen Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 The Cleaner er et respektert og ekstremt bra trojan program. Brukes på to pcer hjemme hos meg, og begge har aldri hatt en trojan inne på systemet. Tviler på om det finnes noen bedre programmer i sin sjanger, da mener jeg spesialisert på å fjerne trojaner. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 tor_erik: Installer en firewall så slipper du slike problemer i fremtiden, finnes mangen bra software baserte firewall. Eg bruker NIS fra norton, men det finnes også noen som er gratis, bruk google. Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 2. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2004 tor_erik: Installer en firewall så slipper du slike problemer i fremtiden, finnes mangen bra software baserte firewall. Eg bruker NIS fra norton, men det finnes også noen som er gratis, bruk google. Bruker faktisk NIS fra Norton, men Trojanen kom jammen igjennom... Kom fra iMesh, siste gang jeg har brukt det programmet. DC, here I come! Lenke til kommentar
Potetfar Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 Gjennomsøk fila du lasta ned med virusprogrammett ditt! Høyreklikk på fila, å velg "norman virus conrtol", "norton antivirus, eller hva du nå har. Gjennom søk med elskelige lille adaware også, så får du fjerna enda litt mer dritt. Lenke til kommentar
Crack Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 (endret) ==== Slettet ==== Endret 24. mai 2006 av Crack Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå