mrpipp Skrevet 14. mars 2002 Del Skrevet 14. mars 2002 jeg lurer på om jeg skal begynne på Nith og ta diplomstudium eller om jeg skal begynne på høyskolen i oslo ot ta Bachelor i informasjons- og kommunikasjonsteknologi (IKT)!! noen synspunkter?? Lenke til kommentar
DrDoogie Skrevet 14. mars 2002 Del Skrevet 14. mars 2002 1. Studer paa egenhaand. 2. Gaa paa en skole som kan gi deg baade gode karakterer OG tekst paa vitnemaalet som ser imponerende ut. ADVARSEL! Dette kan medfoere lesing av kursplan!!! Lenke til kommentar
kaofbc Skrevet 14. mars 2002 Del Skrevet 14. mars 2002 Hæææææ? Les på egenhånd? Hva snakker du om?Mener du at andre evt. kunne lese for deg? :razz: Lenke til kommentar
frank_jarle Skrevet 14. mars 2002 Del Skrevet 14. mars 2002 Ikke ta Diplom-studie, det er ikke verdt det. Jeg går selv idag på Norofff, holder på med NSA (Nettverk og System administrator). Grunnen til at jeg går på Noroff er at jeg skal fortsette på universitetet Monash i Australia for å gjøre ferdig utdannelsen min. Når jeg er ferdig så vil jeg få tittelen Bachelor of Network Computing (hvis jeg ikke husker feil). Jeg tror du har mye mer muligheter med en Bachelor degree enn noe annet. Studere på egenhånd, vel tja, ta bachelor degree og les MYE på egenhånd, det er det du har mest igjen for :smile: Frankey Kr.sand Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå