Normann Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Hvor mange medlemmer er det der nå? Lenke til kommentar
SUPERJANNE Skrevet 2. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2004 hehe, jo flere vi blir jo større sansynlighet er det at NOEN treffes ..... så hiv dere på... Lenke til kommentar
SUPERJANNE Skrevet 2. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2004 (endret) ca 35 stykker.... til nå. Endret 2. februar 2004 av jmmk Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Første chat var fin den! Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 seriøst; og du sier at vi har dårlig humor og oppfører oss som 7 åringer... im there men kan ikke være der ofte siden tidspunktet passer elendig Når har jeg nevnt 7 åringer?? Dessuten vet ikke de fleste norske utlendinger hva gay betyr engang... Bæsja på neglen.... Dessuten vet ikke de fleste norske utlendinger hva gay betyr engang...? Hva mener du med det Lenke til kommentar
Normann Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Nei... har sitti i mine egne tanker og skrevet Mente 7åringer... hvorfor i svartebarten skreiv jeg utlendinger?? Fysjom! Lenke til kommentar
hei_det_er_robin Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 *LoL* jeje, jeg er dder uansett... men som sagt, er litt mer "schpaa" med #mobilprat @efnet da... (sjekk signatur) Lenke til kommentar
SUPERJANNE Skrevet 3. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2004 koselig... Lenke til kommentar
TST Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 Dette har ingenting med mobiltelefoner å gjøre. Stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg