Gå til innhold

KOSS - hodetelefoner


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nå eg kjøpte mine, sa fyren i kassa at i garantiavtalen til koss står det at det er livstidsgaranti og at du kan levere inn til rep. overalt der dei selger koss uten å vise kvittering.

samme sa de her på Free Record Shop i Bodø! :)

 

(det var dóg da jeg leverte inn headsettet til reparasjon. )

Lenke til kommentar

Det er noe jævli stress å få de reparert i forus (nærheten av stavanger).

Uansett hvor du gå så er det nesten ingen som har peiling på garantien til koss, så de skal ta seg betalt for å sende kossene til rep. Og de nytter ikke å snakke

dem til fornuft :angry: . Utenom på free record shop da, de har faktisk peiling.

Endret av t2xg
Lenke til kommentar
Her i Bergen kan man levere in Koss overalt (alle steder de selges) uten kvittering, du trenger bare oppgi navn og tlf. nummer så ringer de deg når de er kommet.. (har reparert mine porta pro en del ganger)

Vet du hvorvidt garantien gjelder? Som med mine PortaPro er loddingen nesten gått av. Har prøvd å fikse delvis dette selv uten noen forbedring. Fikser de det på garantien?

Lenke til kommentar
Her i Bergen kan man levere in Koss overalt (alle steder de selges) uten kvittering, du trenger bare oppgi navn og tlf. nummer så ringer de deg når de er kommet.. (har reparert mine porta pro en del ganger)

Vet du hvorvidt garantien gjelder? Som med mine PortaPro er loddingen nesten gått av. Har prøvd å fikse delvis dette selv uten noen forbedring. Fikser de det på garantien?

Det står vel noe om å åpne å prøve å fikse ting selv som kan bli hakket på ellers er det bare å levere de til rep.

Lenke til kommentar
Det er noe jævli stress å få de reparert i forus (nærheten av stavanger).

Uansett hvor du gå så er det nesten ingen som har peiling på garantien til koss, så de skal ta seg betalt for å sende kossene til rep. Og de nytter ikke å snakke

dem til fornuft :angry: . Utenom på free record shop da, de har faktisk peiling.

Har du prøvd Fona i sentrum evt. Hificenteret (eller var det klubben)?

 

Godt at Koss regner livstid som leeenge. Ut fra ordlyden kan det også tolkes slik at når varen slutter å fungere, er den "død", altså er "livstida" over

Lenke til kommentar
Gjest medlem-3583

Alle som har vil ha Koss hodetelefonene til reprasjon, og som har mistet kvitteringen sin kan ta kontakt med www.afu.no, som er importør av Koss hodetelefoner. De ber deg sannsynligvis sende dem et sted til reprasjon. Jeg gjorde det med mine hodetelefoner.

 

Tok ca. 3 månder (fordi det ikke var deler til den ene telefonen på lager).

 

(de sa at det ville ta 2-3 uker).

Lenke til kommentar
men kem klarer å ta vare på ei kvittering på noke ein kjøpte for 2 år sia, og som kosta 300-400 kr.

Det er ein god regel som seier at dersom du har betalt så mykje at det er surt å mista pengane, skal du ta vare på kvitteringa. (Men det er snilt av Koss å vera fleksible! :))

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...