benlen Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 (endret) Jeg har innstallert Mandrake 9.2 for AMD64, men når jeg skal innstallere det får jeg beskjed om at den ikke kan finne Linker eller Binutils, burde ikke det ligge inne i en ny og ren installasjon. hvor finner jeg det eventuelt? PS er helt ny på linux Edit: vet noen om drivere til Logitech DiNovo, får ikke mushjulet til å funke! Endret 1. februar 2004 av benlen Lenke til kommentar
Ganske Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 Slike ting (linker/binutils) høyrer til utviklarverktøya, og det kan godt tenkjast at desse ikkje er med i ein vanleg Mandrake-installasjon. Eg kjenner ikkje Mandrake så godt, men det finst truleg ein pakke med utviklarverktøy på CD-ane sjølv om dei ikkje er installerte. Lenke til kommentar
TimeTwister Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 (endret) ja det stemmer nok. Som de fleste (?) distroer så følger ikke utviklingsverktøy med som default. Gå til Legg til pakker, og legg til utviklingsverktøy. Fordel er å legge in distroen på ftp lista di under Main. Endret 1. februar 2004 av TimeTwister Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå