Ferchie Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 Er det noen av dere som har spilt et eller begge disse spillene? Lurte på om jeg skulle skaffe dem, og hvilket av disse spillene synes dere er best? Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 Atter en Konge er et fint kjøp, om du liker filmene, og spesielt musikken. War of the Ring bør du holde deg unna, kjøp warcraft III og vent på Battle for Middle-Earth... Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 Atter en konge er kult War of the Ring har jeg ikke prøvd, men jeg har ikke hørt mye bra om det Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 Begge spillene er morsomme. Les omtaler, eller aller helst prøv demoene og gjør opp din egen mening Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 (endret) Har også lest veldig middelmådige omtaler av War of the ring. Det er bare en standard RTS med warcraft3-wannabe engine trødd nedover hodet. RTS-formatet passer egentlig ikke med LOTR i det hele tatt sier de fleste. Det føles helt feil å pumpe ut 20 hobbiter i slengen ved å kaste litt gull inn i et hus, spe på med et stykke kjøtt, vips, en hobbit! Masseproduksjon har lite å gjøre i LOTR-mytologien, bortsett fra når man spiller som de onde styrkene.. Les anmeldelse her f.eks. http://www.gamespot.com/pc/strategy/lordof...rotr/index.html Frodo og gjengen vant ikke mot Sauron ved å utprodusere fienden i antall styrker. Dette er måten man vinner oftest på i War of the Ring. Atter en Konge spilte jeg hjemme i jula på XBOX, syns nå mest det var bare hamring på attack-knappen og slakte utallige antall orker, pluss plukke opp ting innimellom man kaster på nevnte orker. Kjedelig i lengden. Endret 1. februar 2004 av Bitex Lenke til kommentar
ZlummGlumm Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 Jeg må nesten si at ingen av spella var no særlig. Jeg likte WOTR bedre en rotk, men ingen av dem er no særlig bra. Lenke til kommentar
NuckChorris Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Atter en Konge er et fint kjøp, om du liker filmene, og spesielt musikken. War of the Ring bør du holde deg unna, kjøp warcraft III og vent på Battle for Middle-Earth... Som om jeg skulle sagt det selv Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå