Radhoo Skrevet 2. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2004 (endret) bilde 1 bilde 2 Der er bildene Edit: Snakka nettopp med nabo'n og han trodde at den kanskje gikk, men han skulle test først med en 1 mm alu plate før han kunne si for sikkert. Han trodde at det kanskje ville krølle seg. Vi måtte kanskje ta å dyppe hele plata i vann for at den ikke skulle krølle seg... Endret 2. februar 2004 av Radhoo Lenke til kommentar
Radhoo Skrevet 2. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2004 Da har jeg tegna figuren på plata NB! 1 MB jpg bilde. Snart skal jeg kutte, men jeg skal øve meg litt på noen metall-biter før jeg starter med figuren, Lenke til kommentar
EspenGunnufsen Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Er det du som har tegnet bildene selv?... i såfall... kan jeg bruke disse på mitt kabinet også? (bare i et lite hjørne oppe på "bakre" sidevegg.) Skjær ut med dremel. Ta deg GOD tid så blir dette bra! Lykke til Lenke til kommentar
Radhoo Skrevet 2. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2004 er ikke jeg som har tegna det nei, så bare bruk det. Så langt har jeg kommet etter 1 1/2 times arbeid. bilde Fortsetter imorra... tar på ryggen... Noen tips til hvordan jeg skal ta de innerste krokene?? Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 bruker du dremel, eller plasma? har desverre ingen tips... Lenke til kommentar
Radhoo Skrevet 2. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2004 Dremel.. ettersom metallet ville brette seg.... måtte ut med 1400.- for dremmelen ettersom jeg måtte ha en wire, men men... det var jo en forsåvidt god dremmel. var med masse skiver.... Lenke til kommentar
Radhoo Skrevet 3. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2004 For de som måtte lure så har jeg startet en work log Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå