Spritfire Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 Jeg er innehavet at et Thermaltake Alu kabinett. Alle de 5 viftene som er kobla til hardcanoen er stoppet. Det jeg lurer på om en smart person eller flere har noen gode forslag Batteriet i hardcanoen er tomt. Kan det ha noe med saken å gjøre ? Synes det virker rart at et batteri skal stoppe 5 vifter som er kobla med molex, og bare innom hardcanoen for å justere spenning. Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 Nei, batteriet har sikkert ikke noe med det å gjøre. Det er nok plassert der til pynt Skift batteriet, hvis det fortsatt ikke fungerer, så kan vi prøve å hjelpe deg Lenke til kommentar
Treat Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 (endret) batteriet er for temp displayet Endret 1. februar 2004 av Treat Lenke til kommentar
Spritfire Skrevet 1. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2004 Det jeg mente det var for også Får stikke meg ned på en klokkesjappe og kjøpe et batteri da Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 Går displayet på batteri? Hvorfor? Lenke til kommentar
Spritfire Skrevet 1. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2004 Temp displayet går på batteri ja.. veit da ikke hvorfor ? ;P Lenke til kommentar
Spritfire Skrevet 1. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2004 (endret) Endret 1. februar 2004 av Spritfire Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 Har du testa viftene utenfor hardcano? Stoppet alle viftene samtidig? Omtrent da batteriet var tomt? Lenke til kommentar
Spritfire Skrevet 1. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2004 Det er det jeg ikke er sikker på... Jeg bruker ikke å sitte å glo på temp displayet Bare merka en dag cpu var mye varmere enn normalt Viftene er stillere enn cpu vifta.. Så jeg har liksom ikke lagt merke til det før jeg så at det var varmt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg