slaraffen Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 Før jul skulle kona legge inn et julebilde som bakgrunn. Får bå slettet det som bakgrunn men det kommer opp en stund i forbindelse med oppstar av maskinen. Har også hatt det problemet på andre maskiner uten at jeg har fårtt løst det. Please, er det noen som vet hvordan jeg gjør det Lenke til kommentar
eiriksen Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 Slett det som ligger i temp mappa, kan hende det ligger igjen noe der. Lenke til kommentar
kul_11 Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 Før jul skulle kona legge inn et julebilde som bakgrunn.Får bå slettet det som bakgrunn men det kommer opp en stund i forbindelse med oppstar av maskinen. Har også hatt det problemet på andre maskiner uten at jeg har fårtt løst det. Please, er det noen som vet hvordan jeg gjør det Kanskje dette fungerer Bilde er blitt lagret som Internet Explorer Wallpaper. Gå på C:\Documents and Settings\Brukernavnet ditt\Programdata\Microsoft\Internet Explorer og slett Internet Explorer Wallpaper.bmp vis du har XP eller 2000. Hvis ikke søk etter Internet Explorer Wallpaper. Kanskje dette fungerer Lenke til kommentar
slaraffen Skrevet 1. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2004 Ok skal prøve det takk for tipsene Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå