Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 Skal kode denne snart, men først trenger jeg tips om forandringer. Lenke til kommentar
PT Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 Bort med den fæle skrifttypen, og hoveddelen er altfor liten i forhold til resten. Ellers bra arbeid Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 Selvfølgelig skal den fonten ikke brukes. Lenke til kommentar
FuLu Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 Så lækker ut det, men ja, fonten er kanskje litt vanskelig, siden jeg ikke har denne installert Midterste kolonnen er vel for trang, denne kan vel fylle hele bredden der (med litt transparent feeling med bakgrunnen). Ellers er det fargerikt og stilig denne Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 Synes den var meget tøff jeg. Kan se en bug til høyre i grafikken rett under header, men det er jo lett å fikse. Schtilig! Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 Damn! that was nice! annet enn bug'en som PC kommenterte, så ser jeg ingenting som bør forandres Keep up teh good work... Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 Ehrm.. hvilken side? Lenke til kommentar
FuLu Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 Denne: http://home.no/bms1/anime.jpg Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 (endret) Ehrm.. hvilken side? http://home.no/bms1/anime.jpg Damn you, home.no. Damn you! EDIT: FuuuLuuu var 1st. Endret 1. februar 2004 av PoleCat Lenke til kommentar
PT Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 Selvfølgelig skal den fonten ikke brukes. Det var bra, men hvorfor lage en preview med en så stygg font? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 Selvfølgelig skal den fonten ikke brukes. Det var bra, men hvorfor lage en preview med en så stygg font? Ikke mitt bilde, bare jeg som skal kode den. Trengte bare forslag til forbedringer, ikke helt stødig i PS ennå gutten bak bilde. Lenke til kommentar
FuLu Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 Damn you, home.no. Damn you! EDIT: FuuuLuuu var 1st. Haha, tregis! men ja, home.no er no tregt faenskap Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 (endret) Hvorfor fungerer home.no i iexplore men ikke i mozilla EDIT: HaHa.. så akkurat anti-trust, der koder de visst et OS i html Endret 1. februar 2004 av SirIce Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 Hvor i filmen er dette? har den på PC'en, så hvis du vil være så vennlig å si hvor det er, så kan jeg også se denne enormt store feilen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå