akristina92 Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 Hvordan skal jeg få testa en map jeg har laga i WorldCraft Mapeditor til hl? Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 KANSKJE ved å kompilere det, og legge filen i /maps direktoriet? Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 1. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2004 Har prøvd.. da jeg prøver og create a game så finner den ikke min map. Lenke til kommentar
ZeZar is BACK Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Og hvor finner han Zoners? Lenke til kommentar
Zyndrone Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Han kan finne den på Mapping.no! NEIDA! Han kan søke seff Lenke til kommentar
magh Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 Anbefaler at du søker deg opp en detaljert guide for førstegangsmappere. Lenke til kommentar
Erad Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 Du må sette opp editoren riktig, sånn at alle filer/programmer er på riktig plass, f.eks så må du sette opp editoren sånn at når den er ferdig med å kompilere, så kopierer den .bps file over til half-life/*MOD*/maps folderen hvis du trenger hjelp, så har jeg en tutorial klar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå