baronKanon Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 Prøvde med Boss Nr. 1 Aftershave i går. Funket gull, og etterlot seg en duft av parfyme;) Tror tommelfingerregelen er: bruk det du kan skaffe av _alkohol_ Lenke til kommentar
Olaaaaa Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 vær litt selektiv før du renser med brennevin. Tastaturet mitt har ikke helt kommet seg etter at jeg serverte det tequila for en tid tilbake. Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 (endret) Jeg greide å søle et glass Balvenie Double Barrel (12 år gammel whisky av ædelt merke) i laptopen min for et år eller to siden. Den tok ikke direkte skade av det, men tenk på sløseriet av god sprit, da! ObOntopic: Har ikke prøvd whisky som CPU-rens, though. Noen som har prøvd? Endret 5. februar 2004 av Aetius Lenke til kommentar
Skrue Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 "50 ways to leave the topic"! Hehe, måtte bare! Lenke til kommentar
Xticy Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 Jeg bruker Akasa TIM-clean, som er spesiallaget for denslags. Jeg bruker også Akasa TIM-clean. Du får kjøpt det på www.microplex.no, og en flaske varer i en evighet kjøpte den jeg også,den fungerer meget bra Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 Jeg pleier å bruke rødsprit, brukte det senset i går. Billig og bra Trenger ikke noe fancy greier egentlig, holder med stor alkoholprosent. Lenke til kommentar
Øyst Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 (endret) Har det gått to uker siden dette temaet var oppe sist?!? Greit nok er det et godt tema, men man ender som oftest opp med en krangel om rødsprit legger igjen et fettlag og om det har noen betydning kontra blå isopropanol og at den umulig kan være helt ren siden den er blå og dermed inneholder et fargestoff... Bruk søkefunksjonen og du vil se Endret 5. februar 2004 av Øyst Lenke til kommentar
Thombr86 Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 heimert blir vel det samme som teknisk sprit, bare at det ikke er så rent. bruker selv 60% Isoprobanol og ikke noe annet, har igjen 9dl Lenke til kommentar
White_Tiger Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 Jeg selv har brukt Rødsprit over en lengre tid med gode resultater, men for ikke så lenge siden fikk jeg tak i litt blank isopropanol, merker ikke noe forskjell på temperatur, men isopropanol er enormt sterke saker, klarte å bekke ut 0,5dl utover et gammelt bord, skal si lakken ble matt Lenke til kommentar
Mato Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 ville ikke disel vere en fin tig til og rese med .. er jo fett løsende som F da .. og koster 7 kr for en liter .. eller heimebrent al 96 ?? Lenke til kommentar
Mato Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 (endret) Hmf kan ikke Fjere dobbe post .... Endret 5. februar 2004 av FtZ- Lenke til kommentar
valentino Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 Har brukt Aceton og q-tip i flere år.. funker veldig bra. Lenke til kommentar
Mekkeren Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 Funker White Sprit? det er ihvertfall noe de fleste har hjemme ville jeg tro. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 White spirit inneholder ikke ren alkohol, og derfor vil ihvertfall jeg si at det ikke egner seg like godt til rensing som noe som er ca. konsentrert alkohol (rødsprit). Men jeg har ikke testet det ut, så jeg vet ikke... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå