Murph[Y] Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 Hva er best for å rense prosessorkjernen? Hva bør man ikke bruke? Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 Bruker blå isopropanol for å rense bort gammel goop eller før isetting av ny cpu. Lenke til kommentar
clinton Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 ' date='01/02/2004 : 19:21'] Hva er best for å rense prosessorkjernen? Hva bør man ikke bruke? kan bruke rød sprit.fungerer glimrende og er noe du sikkert finner hjemme. Lenke til kommentar
X-Fiesta Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 Kondensfjerner = Isopropanol Koster mindre enn 20,- på en bensinstasjon... Lenke til kommentar
ExTerminator Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 Jeg vet det er fristende - men ikke sniff på korken Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 Jeg vet det er fristende - men ikke sniff på korken *prøve* Woha! Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Kondensfjerner = IsopropanolKoster mindre enn 20,- på en bensinstasjon... da jeg var på jernia og skulle ha blå isopropanol kostet den ca 90 for en flaske.... Lenke til kommentar
ExTerminator Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Trenger ikke blå isopropanol, kjøp vanlig blank kondensfjerner på en bensinstasjon. Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Kondensfjerner = IsopropanolKoster mindre enn 20,- på en bensinstasjon... da jeg var på jernia og skulle ha blå isopropanol kostet den ca 90 for en flaske.... Betalte 38.- for en liter på Bygg & Bo jeg.. Lenke til kommentar
X-Fiesta Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Betalte 38.- for en liter på Bygg & Bo jeg.. Men hva skal du med en hel liter....? Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Betalte 38.- for en liter på Bygg & Bo jeg.. Men hva skal du med en hel liter....? Hehe. Ja, det var det. Kjekt å ha! Lenke til kommentar
X-Fiesta Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Bare ikke drikk den! Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Isopropanol, rødspirit eller whitespirit.. funker fint med alle igrunn Lenke til kommentar
Murph[Y] Skrevet 2. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2004 Kondensfjerner på bensinstasjonen: "60 - 100% isopropanol". Ikke akkurat den reneste spriten jeg har hørt om... Kan vel like gjerne bruke litt dårlig vodka? Lenke til kommentar
deaktivert443556 Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Jeg har lite peiling på kjemi, så jeg må spørre. Er isopropanol det samme som 2-propanol? Lenke til kommentar
Skrue Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Isopropanol, rødspirit eller whitespirit.. funker fint med alle igrunn Nei, _ikke_ white-spirit! Den inneholder såpass mye fett at den ikke er særlig godt egnet til å rense core / vannblokk. Isopropanol (kondensfjerner) rødsprit, aceton evnt bensin er absolutt å foretrekke, gjerne i kombinasjon med en lofri fille. Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Jeg bruker Akasa TIM-clean, som er spesiallaget for denslags. Lenke til kommentar
Spaz Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 Jeg bruker Akasa TIM-clean, som er spesiallaget for denslags. Jeg bruker også Akasa TIM-clean. Du får kjøpt det på www.microplex.no, og en flaske varer i en evighet Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 Blank negellakkfjerner er helt topp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå