Muteki Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 Jeg har veldig lenge nå spilt cs og liker det veldig godt men blir lei av designen av våpnene og til 1.5 fantes det en ACTION PACK , en stor lettelse for meg. Sa kom 1.6. Samme våpen finner ikke igjenn action pack fila for å teste og booom samme gamle kjedelige våpen . Er det noen her som vet om det finnes en ACTION PACK til CS 1.6? og hvor jeg kan finne det? Lenke til kommentar
Bushnell Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 atction pack = skins? jeg vet ikke om det er å få til 1.6, i grunnen er det bare dumt med skins, mye bedre med det orginale etter min mening, gikk rett å slett lei skins. ta et kjaøpt søk på google.com etter skins til 1.6 å se om du finner noe.. Lenke til kommentar
Muteki Skrevet 1. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2004 Når jeg mente Action Pack mente jeg liksom nye design på våpen, nye lyder og nye personer! Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 prøv å finne ting på www.csnation.com , der har jeg henta alle jeg bruker for øyeblikket iallefall...har kanskje ikke nye lyder men...(jeg synes nye lyder er litt juks, iallefall høyere lyd på dempa våpen...) Lenke til kommentar
Muteki Skrevet 1. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2004 hva lasta du ned fra csnation.net? Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 (endret) woah, jeg posta helt feil link, den du sa er korrekt http://www.csnation.net/content/sotd.php?action=calendar <- der ser du "skin of the day", hvor de review'er ett skin til dagen elns.. der kan du laste ned... btw, det er ett eget counterstrike forum i spillforum delen av gamer forumet Endret 1. februar 2004 av MrLee Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 Stenges pga dårlig bruk av emnefeltet, og vi har og en egen kategori for Counter Strike. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg