objorkum Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 (endret) Jeg la inn de nye ATi driveren for SuSE 9.0 (fglrx 3.7.0). Etter dette funker ikke OpenGL i WineX kan det se ut som. Må jeg reinstallere Half-Life, Wine eller WineX kanskje? I Windows fungerer jo ikke noen spill etter oppdatering av skjermkortdriver. PS: Quake III Arena for Linux funker like bra/bedre enn før. Endret 1. februar 2004 av objorkum Lenke til kommentar
Seigemannen Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 Winex er noe tull, counter-strike er noe tull... Spill noe mer fornuftig [/offtopic] Hmm, sjekket at alt i configfilene til winex er som det skal? Har noen konfigurasjonsfiler for skjermkort/XFree forandret seg siden du installerte nye drivere? Lenke til kommentar
objorkum Skrevet 1. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2004 Tja, de inneholder stort sett det samme + litt til som de nye driveren har. Jeg reinstaller Wine, Half-Life og CS, og hvis det ikke går, driter jeg i det og bruker Windows til det i stedet når jeg gidder. Lenke til kommentar
gspr Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 For en innstilling! *Sukk* Lenke til kommentar
objorkum Skrevet 1. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2004 For en innstilling! *Sukk* Nuvel. Som sagt, når jeg gidder spille CS booter jeg Windows, men regner med at jeg får det til via WineX etterhvert. Lenke til kommentar
Seigemannen Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Forresten, hvorfor bruker du winex? Wine med opengl-støtte kjører halflife helt fint Lenke til kommentar
objorkum Skrevet 2. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2004 Ikke hos meg. Må for det første skifte til engelsk tastaturoppsett, og lyden funker ikke i Wine. Dessuten har jeg bedre FPS i WineX. Hva er problemet med at jeg bruker WineX til spill da? Er da stort sett bedre. Gratis å laste ned RPM. Er bare å kjøre rpm -Uhv winex3.rpm og så winex3 spill.exe, ganske enklere og bedre enn Wine på spill. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå