strajk Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 Hei! Strømforsyningen min gikk i stykker og jeg har setti inn en annen jeg hadde... Men på den går ikke vifta rundt på! Så jeg lurte bare på om det er farlig og ha datamaskinen på siden vifta i strømforsyningen ikke går!(Bare midlirtidig) Lenke til kommentar
Bushnell Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 jeg ville tatt å byttet ut vifta, for det er ikke serlig lurt å la den gå uten vifte. hvis vifta fra den gammle psuen er i orden, ka ndu bare sette inn den. varm psu kan gi ustabil strøm å det er absolutt ikke bra for resten av pcen.. Lenke til kommentar
strajk Skrevet 2. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2004 er det så lurt og gå inn og bytte ut vifta i strømforsyningen da? da må jeg jo skru den opp osv Lenke til kommentar
Star Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 spør hvor god peiling du har? de som lager psu`ene sier jo at det er lite smart, og du sitter med hodet i postkassa om du ødelegger hele greia... du må nesten bestemme selv? enten må du få tak i en ny psu eller få noen til og hjelpe deg, evnt. prøve selv. Ikke kjør uten vifte ( med mindre den er temp styrt og starter automatisk) da BER du om problemer..... Lenke til kommentar
strajk Skrevet 2. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2004 Enten så er det jeg som har dårlig syn eller dere Jeg skrev stræmforsyning(powersuply) ikke pcu! Lenke til kommentar
Asbjørn² Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 (endret) Enten så er det jeg som har dårlig syn eller dere Jeg skrev stræmforsyning(powersuply) ikke pcu! Det er nok du som har lite kunnskap innen data. PSU = Strømforsyning. Endret 2. februar 2004 av Zoidman Lenke til kommentar
strajk Skrevet 3. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2004 hmm.. jeg har altid trudd strøm forsyning var den lille strøm boksen som gav ut strøm jeg da vet jeg det hvertfall.. men det var hvertfall den strømboksen jeg mente. Lenke til kommentar
Asbjørn² Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 Hmm, tror du blander PSU og CPU (prosessor). Lenke til kommentar
Mira Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 To get things straight PSU = powersuply = strømforsyning = "den strømboksen" CPU = central prosessing unit = prosessor on topic: Det er absolut IKKE å anbefale å kjøre strømforsyningen uten vifte! Lenke til kommentar
Ulvestad Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 Det er ikkje noko problem å bytte vifta dersom du har litt peiling. Men dersom du evt. skal reklamere på den som sluttet å virke bør du ikkje opne den. Da ryker garantien. Kjører du uten vifte er sjansene store for at andre ting blir ustabile også. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 (endret) To get things straight PSU = powersuply = strømforsyning = "den strømboksen" CPU = central prosessing unit = prosessor on topic: Det er absolut IKKE å anbefale å kjøre strømforsyningen uten vifte! Supply Processor Kan ikkje drive vranglære Endret 3. februar 2004 av zeph Lenke til kommentar
Mira Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 To get things straight PSU = powersuply = strømforsyning = "den strømboksen" CPU = central prosessing unit = prosessor on topic: Det er absolut IKKE å anbefale å kjøre strømforsyningen uten vifte! Supply Processor Kan ikkje drive vranglære *pirk, pirk* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå