Radhoo Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 Hvordan klarer jeg å printe et bilde slik at jeg får det på 4 sider? Det samme som han her gjør det. Link Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 Hvilken programvare har du? Med f.eks PhotoShop er det piece of cake. Lenke til kommentar
Radhoo Skrevet 1. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2004 har paint shop pro. Vet du hvordan man gjør det med det? Lenke til kommentar
Jove Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 Du kan jo se i printer-innstillingene dine. Med min gamle Epson-printer, kunne jeg der velge hvor mange ark bildet skulle bestå av. Husker ivertfall at det gikk an med 5x5 A4-ark Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 Er lenge siden jeg har brukt PSP nå, men når JEG gjorde det i PSP delte jeg bildet opp i f.eks 4 og printet side for side. Slik at jeg hadde 4 stk PSP dokumenter og skrev dem ut hver for seg. Det finnes helt sikkert en lettere måte å gjøre dette på, hjelpefilen pleier ofte ta for seg slike emner. Sjekk ut den. Det kan jo være skriveren din ikke takler å skrive ut uten marger, så da må du evt. klippe litt selv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå