ATI TwEaKer Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 Jeg sitter på en splitter ny linje fra NGT. JEg har STORE problemer med at nettet detter ut hele tiden. Det varierer til 1 minutt til flere timer mellom vær gang og varer nesten 1 minutt vær gang. Jeg bor ikke mer enn 500 meter ifra sentralen. Det er _garantert_ (nesten) ikke noe med routeren, den har kontakt med senralen hele tiden. Har noen peiling på hva det kan være??? Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 Det beste er å ringe NGT i morgen og spørre. De kan sikkert spore linja di og se om det er noen problemer. Sjekk også driftsmeldingene, og om det er rapportert problemer i ditt nærområde. Har selv NGT, og har aldri opplevd nedetid. Lenke til kommentar
ATI TwEaKer Skrevet 1. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2004 Netopia ..4542 ... Lenke til kommentar
KAS Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 Bruker du MSN Messenger? Har du noen på kontaktlista di med lange nick (over 20 tegn)? Har du nyeste firmware i ruteren din? Hvis ja, ja og nei/vet ikke, gå hit og oppgrader nuh. Lenke til kommentar
ATI TwEaKer Skrevet 2. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2004 Når du nevner det klikker det spesielt når en kis med langt nick logger på, har dette noe å si? Lenke til kommentar
KAS Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 (endret) Det som er kritisk er når en person med et langt nick prøver å si noe til deg. Det vedkommende skriver vil aldri nå frem til deg, mens for han er det som oftest ingenting som tyder på at det ikke gjorde det. Du kan jo la være å ha Messenger gåendes en dag, eller blokke de med langt nick (dette er veldig relativt da jeg ikke vet hvor grensen går) for å se hvordan det går : ) Men det mest fornuftige vil nok være å oppgradere firmwaren right away, hvertfall hvis du ikke er redd for å gjøre det. Endret 2. februar 2004 av KAS Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå