chairgame Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 hvor finner jeg hjemmesiden til Mist? (som har f.eks mist frostbite) Lenke til kommentar
Solve Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 det er vel microplex som produserer Mist serien. så det er vel bare på microplex.no som du kan finne noe informasjon hvis det er det du leter etter. eller så er det sikkert noen reveiws rundt omkring. Lenke til kommentar
X-Fiesta Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 Er det bare meg,eller ligner ikke denne Akust Pipe Tower PT7KCA-825S,mistenkelig på Mist Frostbite.... Lenke til kommentar
Solve Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 Er det bare meg,eller ligner ikke denne Akust Pipe Tower PT7KCA-825S,mistenkelig på Mist Frostbite.... hehe... den gjør faktisk det. du kan jo bare sammenligne Lenke til kommentar
X-Fiesta Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 (endret) Er det bare meg,eller ligner ikke denne Akust Pipe Tower PT7KCA-825S,mistenkelig på Mist Frostbite.... hehe... den gjør faktisk det. du kan jo bare sammenligne Er vel enda tydligere her... Endret 1. februar 2004 av Fiesta Lenke til kommentar
klikko Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 er det microplex som LAGER mist produktene? or do i shit on my leg now? Lenke til kommentar
taulen Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 En av de må jo vere helt kopi, viss du ser på detaljene som kor ribbene går inn over, "hatten" på toppen og litt slikt... BAre anna vifte på men den er vel ikke orginal kanskje? Lenke til kommentar
X-Fiesta Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 Fant dette på Microplex' supportforum... Regner med at en betaler litt mer enn nødvendig for den Frostbite viften, det er en som microplex har utviklet? QUOTE (Hans Petter FaaleAdministrator 15.12.2003 - 04:03) Det vi gjorde var å ta en kjøleribbe og prøve oss frem med forskjellige vifter + vi besøkte fabrikken for å se på produksjonslinjen og kvalitetskontrollen + et par andre småting (viftebrakett og plassering av vifte). Dette kvalifiserer ikke til å bruke ordet "utvikling", det er mer at vi prøvde oss frem og spesifiserte hva vi ville ha. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå