easilyen Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 Er det noen som vet når det er mulig å få kjøpt N6230 her i Norge? Nettbutikkene opererer med forskjellige datoer... Nokia skriver første kvartal. Noen som har korrekt info? Lenke til kommentar
Trilithion Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 Man snakker at den skal komme i løpet av februar. Sikkert på slutten av februar. Jeg har bestilt min hos MPX. Lenke til kommentar
krsyver Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 Fikk høre av en forhandler at det ble etter mars. Lenke til kommentar
Normann Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 jeg har hørt slutten av mars... altså slutten av første kvartal... Lenke til kommentar
adale Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 noen som vet om den har høytalerfunksjon? Det står mellom SE 630 og denne. Skal jeg betale mer enn 1000 kr mer, så skal den i hvertfall ha høytalerfunksjon. Lenke til kommentar
tbone Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 Her står det: Talefunksjoner:Taleoppringing, 25 forhåndsinnstillinger 16 talekommandoer Taleinnspilling opptil 3 min. Innebygd handsfree-høyttaler Automatisk volumkontroll Regner med det er høytalerfunksjon.. Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 Her står det: Talefunksjoner:Taleoppringing, 25 forhåndsinnstillinger 16 talekommandoer Taleinnspilling opptil 3 min. Innebygd handsfree-høyttaler Automatisk volumkontroll Regner med det er høytalerfunksjon.. Antar da også at man kan spille mp3 og radio ut i lufta? Musikk blir vel ikke så bra, men NRK Alltid Nyheter må jo funke bra. Lenke til kommentar
genser Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 Antar da også at man kan spille mp3 og radio ut i lufta? Musikk blir vel ikke så bra, men NRK Alltid Nyheter må jo funke bra. man kan spille radio via høytaler på de andre nokiane så man kan nok det på denne også.. samme gjelder mp3. dette er bare noe jeg regner med altså, rart hvis de endre på det Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 høytaler på mobil= d er en grunn til at man ikke bruker mobil høytalere i kinosalen, men stooore bokser Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 høytaler på mobil= d er en grunn til at man ikke bruker mobil høytalere i kinosalen, men stooore bokser Lenke til kommentar
karlfr Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 Har lest test om telefonen og det sto det at høytaler funksjonen funket på både mp3 og radio. På radio delen måtte du ha handsfree'en koblet inn da den brukte den som antenne. Det måtte du ikke for å spille mp3... Lenke til kommentar
beh Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 høytaler på mobil= d er en grunn til at man ikke bruker mobil høytalere i kinosalen, men stooore bokser Kamera på mobil= Det er en grunn til at fotografene til aftenposten ikke flyr rundt med en T610 og knipser bilder til avisen Ærligtalt så brukte jeg høytaleren i min N3300 ganske mye, bra da man skulle legge seg og ville høre nyhetene eller litt musikk. Kvaliteten er jo ikke dårligere enn en lommeradio med høytaler. Uansett om du prøver å være morsom eller bare mangler innsikt når du generaliserer så synes jeg du burde spare forumet for slike grunnløse kommenaterer. Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 høytaler på mobil= d er en grunn til at man ikke bruker mobil høytalere i kinosalen, men stooore bokser Det er en grunn til at høytalerene på mobiltelefonen ikke er store som bokser også. Dessuten er høytaler på mobiltlf superpraktisk, ingengrunn til å holde mobiltlf inne til øre når man kan ha den liggende på boret. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå