Gå til innhold

Nokia 6230

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Her står det:

Talefunksjoner:

Taleoppringing, 25 forhåndsinnstillinger

16 talekommandoer

Taleinnspilling opptil 3 min.

Innebygd handsfree-høyttaler

Automatisk volumkontroll

Regner med det er høytalerfunksjon..

Antar da også at man kan spille mp3 og radio ut i lufta? Musikk blir vel ikke så bra, men NRK Alltid Nyheter må jo funke bra. :cool:

Lenke til kommentar
Antar da også at man kan spille mp3 og radio ut i lufta? Musikk blir vel ikke så bra, men NRK Alltid Nyheter må jo funke bra. :cool:

man kan spille radio via høytaler på de andre nokiane så man kan nok det på denne også.. samme gjelder mp3.

dette er bare noe jeg regner med altså, rart hvis de endre på det

Lenke til kommentar
høytaler på mobil= :thumbdown:

d er en grunn til at man ikke bruker mobil høytalere i kinosalen, men stooore bokser :p

Kamera på mobil= :thumbdown:

Det er en grunn til at fotografene til aftenposten ikke flyr rundt med en T610 og knipser bilder til avisen :p

Ærligtalt så brukte jeg høytaleren i min N3300 ganske mye, bra da man skulle legge seg og ville høre nyhetene eller litt musikk. Kvaliteten er jo ikke dårligere enn en lommeradio med høytaler. Uansett om du prøver å være morsom eller bare mangler innsikt når du generaliserer så synes jeg du burde spare forumet for slike grunnløse kommenaterer.

Lenke til kommentar
høytaler på mobil= :thumbdown:

d er en grunn til at man ikke bruker mobil høytalere i kinosalen, men stooore bokser :p

Det er en grunn til at høytalerene på mobiltelefonen ikke er store som bokser også. Dessuten er høytaler på mobiltlf superpraktisk, ingengrunn til å holde mobiltlf inne til øre når man kan ha den liggende på boret.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...