Joggi Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 http://om.chello.no/campaign_index.php?Cam...5c80ba5da801f6a noen som har sett dette og vil benytte seg av det?? Når det er vanligvis 2-6 uker leveringstid på bredbånd og dem sier at du kan være på nett innen 2 dager så lukter dette en smule ille. Jeg bor 1593 m fra en sentral i et godt bebygget bydel i bergen. Jeg kunne ikke få dette (Selv om jeg ikke ville ha det NGT ruler). Er det bare et PR trick for meget få personer? Lenke til kommentar
kjhanken Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 Har du kabeltv ifra UPC/Chello? Og i såfall er kabeltv-anlegget digitalisert? I såfall kan du få bredbånd ifra Cello, hvis ikke så glem det. Lenke til kommentar
snole Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 Har du kabeltv fra UPC? Lenke til kommentar
covah Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 (endret) I Oslo er det ikke leveringstid på bredbånd fra UPC i det hele tatt. Du kan faktisk få det på dagen, men da må du selv opp til kundesentret til UPC for å hente modemet. Hvis ikke må du vente på å få det i posten. Det er bare bredbånd over telenettet det er ventetid på, og gjett 2 ganger på hvilket firma vi kan takke det for? Edit: du må selvfølgelig ha digitalisert kabel TV fra UPC for at du skal kunne få det. Endret 1. februar 2004 av covah Lenke til kommentar
Joggi Skrevet 1. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2004 ups tenkte bare på adsl system lol nei har bare kabel fra stjelehor Lenke til kommentar
snole Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 I Oslo er det ikke leveringstid på bredbånd fra UPC i det hele tatt. Du kan faktisk få det på dagen, men da må du selv opp til kundesentret til UPC for å hente modemet. Hvis ikke må du vente på å få det i posten. Hentet det på Datakjeden på Stovner jeg, på en lørdag. Var på nett samme dagen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå