LessThanJake Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 har av og til problemer med å slette filer jeg har fått fra dc++. Får beskjed om at filen er i bruk og at jeg må avslutte programmet som bruker den. Den er ferdig nedlasta fra dc++. Nå har jeg avinstalert dc++, lukka alle programmer og av sluttet alle prosesser i TaskManager som ikke er livsnødvendige, og får like fullt samme beskjed, noen som har en vidunderkur?? Hadde dette problemet på en annen pc og begynner å bli lei. Etter en måned eller noe sånn typisk kan man plutselig slette dem. Men i mellomtiden er mappa filen ligger i smålig ustabil og kræsjer i et sett!!! har XP pro. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 Du har SPY-ware i maskinen din som kjører i bakgrunn, derfor kan du ikke slette de, tror jeg..... Lenke til kommentar
anderlin Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 Det er ikke tilfeldigvis store avi-filer? I så tilfelle, se her. Lenke til kommentar
Blind Guardian Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 du kan også se her Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå