Raijin Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 Jeg har nettopp kjøpt ny pc; P4 2.6 Ghz Abit Ic7 Max 512 mb ram radeon 9600 XT Den siste uken har jeg hatt litt problemer når jeg skulle starte opp pc'en... CPU is unworkable or has been changed. Please recheck in CPu soft menu. Press F1 to continue or Del to enter setup. Jeg fant ikkke ut av det soft menu greiene, og trykket derfor bare på F1 hver gang. Og Alt gikk jo fint etter det da... Men de siste dagene har det begynt å lyse rødt fra hovedkortet, det kommer en lang gjentagene piping fra pc'en og den rebooter seg selv etterhvert, får ikke opp noe skjermbilde heller.... Så idag prøvde jeg å slette CMOS memory, da...... Nå rebooter den ihvertfall ikke.... Men får ikke opp noe skjermbilde heller... Kom ikke inn i Bios heller forrige gang jeg fikk opp skjermbilde.... HELP ME!!!! Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 Så idag prøvde jeg å slette CMOS memory, da...... Nå rebooter den ihvertfall ikke.... Men får ikke opp noe skjermbilde heller... Hvordan gjorde du det? Ta ut BIOS-batteri i 10 minutter, koble fra all strøm og slå av hovedbryter. Deretter prøver du å starte opp igjen. TIPS; Skift topic, fjern den animerte avataren og les retningslinjene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg