Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Problemer med bredbånds-router


Anbefalte innlegg

Har en Unex 4-ports bredbånds-router som frem til disse dager har fungert fint med 4 PC'er på en bredbåndlinje.

For noen dager siden begynte jeg å få problemer med den. Det begynte med at da den 4. PC'en ble slått på så begynte alle indikatorlampene å blinke, og nettverket virket ikke hverken PC'en mellom eller ut mot Internett. Nå har jeg problemer med å koble opp mer enn 2 PC'er. Det spiller ingen rolle hvilke porter på routeren jeg benytter eller hvilke PC'er jeg kopler til. Samme reultatet kommer, d.v.s. 2 PC'er går greit, men prøver jeg å koble til nr. 3 går det galt.

Har prøvd å slå av routeren, ta ut strømledningen og starte opp på nytt, men det hjelper ingen ting. Har utelukket feil på noen av PC'ene eller CAT5 kablene ved å prøve å bytte på å koble PC'ene til og på forskjellige porter. Mer enn 2 funker ikke uansett. Har for sikkerhetsskyld også prøvd å koble fra på inn-porten (wan) uten at det forandret på noe....

Er det noen av dere som har hatt liknende problemer eller som har et forslag til hva det kan skyldes?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...