drno21 Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 (endret) Sitter her og lurer på om hvor mye kan jeg kolokke mit Hercules 9800 pro. Har ikke klokket før!!! Core er på 380 MHz og DDR Ram er på 340 MHz!!!!! Brukte litt programmet 3D-Tweker eller noe sånt som fulgte med på Cd-en ved kjøp av kortet. Der ligger Core på 371 MHZ og DDR på 334 hvis jeg husker riktig. Hvorfor det når når noe helt annet står på pakken. Tenker ikke å klokke ennå men etterhvert !!!! Hvis jeg velger å klokke kortet kan noen si meg hvor lenge jeg kan holde på uten at kortet klikker og uten å bytt eut viften på kortet. Det er forholdvis 2 uker gammelt. Ønkser ikk eå ødelegge garantien!!!!! Endret 1. februar 2004 av drno21 Lenke til kommentar
tbend Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 Du klokker med god margin i hvertfall så vil det neppe gå galt... Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 klokka ca 5 mhz på hver for så sjekker du om du får grafikkfeil etter hvert i 3dmark ellr no lignende Off topic: sjekk ut vexx sin flasheguide litt lengere nede, jeg gikk fra 5500 poeng i 3dmark03 til 6600, ANBEFALES!!!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå