Me:) Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 Hei, jeg har nettopp fått meg cs, men er ganske dårlig. Hvis det er andre som er ganske dårlig og vil spille mot meg bare ta kontakt. Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 (endret) rappotert, dårlig bruk av emnefelt Endret 1. februar 2004 av Jonki Lenke til kommentar
J0ppe Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 Har spilt en stund men har et tips om server. [NW] cs.zych3r.net 195.159.94.2:27015 Halvparten av de som spiller der ser bare ned i bakken. Lenke til kommentar
Bushnell Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 det best e er å spille mot passe gode folk å lære i stedet for å spille mot dårlige folk.. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 det best e er å spille mot passe gode folk å lære i stedet for å spille mot dårlige folk.. rettelse, det er bedre å spille mot folk som er bedre enn seg selv, men ikke knuser deg..Du lærer ikkeno hvis motstanderen gruser deg før du får tid til å avfyre ett skudd... Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 Hei, jeg har nettopp fått meg cs, men er ganske dårlig. Hvis det er andre som er ganske dårlig og vil spille mot meg bare ta kontakt. Stenges pga dårlig bruk av emnefeltet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg