hinduuu Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 jeg har akuratt fått meg et nytt 3de kort.. (Navida Geforce4 Mx 440, IRQ 16) jeg lurer på om dette er noe bra. Jeg hadde et (Plug and play GeForce4 mx 420, IRQ 11) hvem er best ?? Jeg syntes det var mye bedere farger på det andre Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 Uhm.. Jeg ville aldri kastet bort mere penger på et MX kort.. selv om dette er geforce4,, jeg ville ehller ah satset på et kort i TI serien.. helst Gainward.. Men nå er ikke jeg noe skjermkort ekspert heller.. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 får du idet heletatt TI serien enda da?? begge korta er jo utdaterte da... Lenke til kommentar
E1rik Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 Sry dud men GF MX SUGER. Mye betalte du for det da? Det er ikke verd ei krone. Kjøp heller et av Radeon kortene (9600 eller over) eller ett GF FX kort. Lenke til kommentar
Litraphy Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Bytte ut et MX 420 til fordel for et MX 440? Herregud da mann. Dummeste feilen du har gjort på lenge. Hvor mye betalte du for det da? Var det mer enn 2-3 hundre så har du blitt lurt til de grader. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 jeg har akuratt fått meg et nytt 3de kort.. (Navida Geforce4 Mx 440, IRQ 16) jeg lurer på om dette er noe bra. Jeg hadde et (Plug and play GeForce4 mx 420, IRQ 11) hvem er best ?? Jeg syntes det var mye bedere farger på det andre Det kommer helt an på hva du skal bruke det til. Dersom du har tenkt å spille med det kortet der så kommer du nok ikke langt, siden MX kortene er ment for non-gamere. Dersom du har planer om å skaffe deg et kort som du får mye for pengene kan jeg anbefale et ATI Radeon 9600 pro eller et GeForce FX 5600. Disse to kortene gir deg aller mest for pengene. Personlig ville jeg ha godt for Radeon 9600 pro. Jeg gikk over til ATI for kort tid siden og ATI har bedre billedkvalitet i både 2D og 3D... Lenke til kommentar
hinduuu Skrevet 2. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2004 Betalte ikke en dritt jeg.. men hvem er best .. jeg har valge Lenke til kommentar
Xeenon_ Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Skal ikke dette heller ligge på overklokking- grafikkkort? Lenke til kommentar
TCi Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 (endret) Betalte ikke en dritt jeg.. men hvem er best .. jeg har valge GeForce4 MX 440 w/ AGP 8X Fill Rate: 1.1 Billion Texels/Sec. Triangles per Second: 34 Million Memory Bandwidth: 8.0GB/Sec. Maximum Memory: 64MB GeForce4 MX 440 Fill Rate: 1.1 Billion Texels/Sec. Triangles per Second: 34 Million Memory Bandwidth: 6.4GB/Sec. Maximum Memory: 64MB GeForce4 MX 420 Fill Rate: 1 Billion Texels/Sec Triangles per Second: 31 Million Memory Bandwidth: 2.7GB/Sec. Maximum Memory: 64MB Som du ser så er 440 litt raskere.. Endret 2. februar 2004 av TCi Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå