oltis Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 Hei dere ! Har en maskin med P4 2,4 Ghz 800Mhz som er veldig varm. Har boxed vifte og ved vanlig kjøring ligger denne på mellom 55 og 60 grader. Kabinettet er utstyrt med vifter som skal holde temp nede. Forslag til hva som kan være galt? Tori Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 Dårlige vifter, skjermkort som avgir mye varme, flere harddisker som avgir varme, kabler som henger og hindrer luftstrømmen.. Lenke til kommentar
Cyclops Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 Eller for dårlig kontakt mellom CPU og CPU-vifta Lenke til kommentar
Mekkeren Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 Hei dere ! Har en maskin med P4 2,4 Ghz 800Mhz som er veldig varm. Har boxed vifte og ved vanlig kjøring ligger denne på mellom 55 og 60 grader. Kabinettet er utstyrt med vifter som skal holde temp nede. Forslag til hva som kan være galt? Tori kan hende du har samme problem som jeg hadde. står strømforsyningen rett over cpu'en? det gjorde den hoss meg, og det er nok ikke noe gunstig, skal nå sette den opp 20-30Cm fra cpu vifta. tenker det hjelper endel. uten kabinett døra på har jeg ganske bra temp ca 30-35C grader idle. mens med døra på blir tempen 52-53C grader IDLE! Lenke til kommentar
salte aper Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 kaller du det varmt!!!!!!! les innlegen min du cpu tempratur 83C Lenke til kommentar
Mekkeren Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 kaller du det varmt!!!!!!!les innlegen min du cpu tempratur 83C Oi Oi, det var jo Noe helt enormt varmt da... lever cpu'en din fortsatt eller? hvis den gjør det. så har den nok ikke lenge igjen og leve om du ikke skaffer deg noe skikkelige kabinett vifte og god kjølepasta! Lenke til kommentar
salte aper Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 ja den lever jeg håper cpu dauver for jeg har 2 års garanti og jeg har sagt ifra til han jeg kjøpte pcen av.han prøver å ungå meg mest mulig ikke tar telefonen osv tar det langt tid før cpu dauver? Lenke til kommentar
Mekkeren Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 ja den lever jeg håper cpu dauver for jeg har 2 års garanti og jeg har sagt ifra til han jeg kjøpte pcen av.han prøver å ungå meg mest mulig ikke tar telefonen osvtar det langt tid før cpu dauver? hmmrrr. høres ut som du er en bajas. det er ikke populært og unytte folk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå