Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Hvorfor er bredbandet så treeeeeeeeeeegt?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
har også problemer med mitt nett. Har 720/128 pakken fra bluecom og den ligger på ca 110 kb/s inn nå. Bluecom support får en ildsint telefon i morgen. Det har forresten vært slik siden onsdag/torsdag..

Kan jo ikke laste ned noe :cry:

De er sånn ca. riktig siden det er forskjell på kiloBYTE og kilo BIT

nå skrev han "kb" (kilobit) og ikke "kB" (kilobyte) - så man bør jo anta at det snakkes om bits her...

om han mente kilobyte har han mer enn han betaler for, om han mente kilobit har han alt for lite...

Lenke til kommentar
har også problemer med mitt nett. Har 720/128 pakken fra bluecom og den ligger på ca 110 kb/s inn nå. Bluecom support får en ildsint telefon i morgen. Det har forresten vært slik siden onsdag/torsdag..

Kan jo ikke laste ned noe :cry:

Hvor bor du?

I tromsø området her visst bluecom problemer nå. :thumbdown:

Lenke til kommentar
dersom du har bluecom og bor i nord-norge så se her:bluecom status

Jeg har 720/128 pakken og den har vært 128/128 siden fredag. Håper de får fikset det snart, har aldri hatt noe å klage på i forhold til bluecom før nå.

128/128??? HELDIG DEG! Jeg har hatt noen mellom 64-96/80 HELE UKEN! :( (bursjet fra mandag og tirsdag da jeg hadde 0/0).

Håper at de fikse dette snart, jeg har ikke ha seriøs problemer med Bluecom før dette. Det måtte har vært en veldig dårlig feil for å være 1 uke med så store problemer. Jeg er i Tromsø.

Lenke til kommentar
Jeg har (betaler ihvertfall for 1MBlinje), men har testet den som bare 700.

Her må du alltid være nøye med benevningene, siden 1MB er 8Mb, 700kBps er 5,6Mbps.

Hva har du? Med riktig benevnelser. 1 megabyte per sekund, eller 1 megabit per sekund?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...