Vallhall Skrevet 1. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2004 kjhanken Jeg har Monet Lenke til kommentar
kjhanken Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 Og får du den lovte hastigheten når du bruker http://www.itavisen.no/speedometeret.html sin test? Er det adsl eller radiolink du har? Lenke til kommentar
siDDis Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 siDDIs wow, hva betaler du for den "Ferrari"hastigheten din? 460kr månaden inkl fast ip Lenke til kommentar
Mio Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 siDDIs wow, hva betaler du for den "Ferrari"hastigheten din? 460kr månaden inkl fast ip Er noen som har det ja. Er det lyse eller noe du har eller? Lenke til kommentar
Vallhall Skrevet 1. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2004 kjhanken Jeg får bare nesten 700 ,og har adsl. siDDi Er du seriøs? kan du ordne meg og et slikt tilbud? Lenke til kommentar
kjhanken Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 Dersom du har et 704/128 abb. ifra monet så er ikke det så ille. Det kan være at serveren du har lastet ned ifra er treg, eller så har monet trøbbel med hastigheten mot utlandet. Lenke til kommentar
Vallhall Skrevet 1. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2004 jeg har et 1Mb/256 Lenke til kommentar
avtrekkeren Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 har også problemer med mitt nett. Har 720/128 pakken fra bluecom og den ligger på ca 110 kb/s inn nå. Bluecom support får en ildsint telefon i morgen. Det har forresten vært slik siden onsdag/torsdag.. Kan jo ikke laste ned noe De er sånn ca. riktig siden det er forskjell på kiloBYTE og kilo BIT nå skrev han "kb" (kilobit) og ikke "kB" (kilobyte) - så man bør jo anta at det snakkes om bits her... om han mente kilobyte har han mer enn han betaler for, om han mente kilobit har han alt for lite... Lenke til kommentar
kjhanken Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 Ta en prat med monet, som er leverandøren og hør om hva som kan være feilen. Tipper de har for dårlige linjer mot omverden. Lenke til kommentar
s0tarts Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 har også problemer med mitt nett. Har 720/128 pakken fra bluecom og den ligger på ca 110 kb/s inn nå. Bluecom support får en ildsint telefon i morgen. Det har forresten vært slik siden onsdag/torsdag.. Kan jo ikke laste ned noe Hvor bor du? I tromsø området her visst bluecom problemer nå. Lenke til kommentar
sveinsel Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 Har du "pinget" linjen? Lenke til kommentar
f.HiTmAn Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 alt annet en ngt suger Lenke til kommentar
kjhanken Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 alt annet en ngt suger Glupt utsagn! Men hadde jeg hadde en like rask NGT linje som deg, så hadde jeg ikke synest at NGT var noe Bravo linje : 112/39 Lenke til kommentar
Thorz Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 dersom du har bluecom og bor i nord-norge så se her:bluecom status Jeg har 720/128 pakken og den har vært 128/128 siden fredag. Håper de får fikset det snart, har aldri hatt noe å klage på i forhold til bluecom før nå. 128/128??? HELDIG DEG! Jeg har hatt noen mellom 64-96/80 HELE UKEN! (bursjet fra mandag og tirsdag da jeg hadde 0/0). Håper at de fikse dette snart, jeg har ikke ha seriøs problemer med Bluecom før dette. Det måtte har vært en veldig dårlig feil for å være 1 uke med så store problemer. Jeg er i Tromsø. Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Jeg har (betaler ihvertfall for 1MBlinje), men har testet den som bare 700. Her må du alltid være nøye med benevningene, siden 1MB er 8Mb, 700kBps er 5,6Mbps. Hva har du? Med riktig benevnelser. 1 megabyte per sekund, eller 1 megabit per sekund? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå