-=Angel=- Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 Hei Bygde ny maskin igår, sleit litt med harddiskene men fungerte tilslutt Følgende oppsett Strømforsyning: 360w 2 harddisker 1 brenner 1 dvd rom abit nfs-7 2.0 powercolor 9800pro amd xp 2500 + vifte til xp3200 512 ddr pc 3200 Når jeg spiller så plutselig kan den slå seg av, og da får jeg ikke startet maskinen engang før jeg tar ut og inn strømkontakt et par ganger og venter litt, er som maskinen sier POFF også er alt svart. Så starter den problemet skjer spesielt i tunge programmer og spill Skjer på et spesielt sted i 3dmark 2001 hver gang og jeg lurte på hva feilen kunne være? system temp: 28C cpu temp: 49C Trodde først problemet var overheating men jeg syns ikke jeg har så veldig høy temp. Forslag til løsning mottas med stor takk! mvh Angel Lenke til kommentar
Falcon_ Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 Har hatt noe lignende selv og da var det hovedkortet, men det kan godt være PSU som ikke er helt 100%. Lenke til kommentar
Mekkeren Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 Følgende oppsett Strømforsyning: 360w 2 harddisker 1 brenner 1 dvd rom abit nfs-7 2.0 powercolor 9800pro amd xp 2500 + vifte til xp3200 512 ddr pc 3200 49C grader på Cpu er ikke for mye, så det er ikke feilen. men tror det kan være skjermkortet ditt, siden det er et power color som er såkalt "billig merke" og har dårlig kvalitet. har du tilgang til og teste ut med andre skjermkort og Strømforsyming ville jeg ha testet ut disse 2 tingene først... Lenke til kommentar
Deuce Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 Følgende oppsett Strømforsyning: 360w 2 harddisker 1 brenner 1 dvd rom abit nfs-7 2.0 powercolor 9800pro amd xp 2500 + vifte til xp3200 512 ddr pc 3200 49C grader på Cpu er ikke for mye, så det er ikke feilen. men tror det kan være skjermkortet ditt, siden det er et power color som er såkalt "billig merke" og har dårlig kvalitet. har du tilgang til og teste ut med andre skjermkort og Strømforsyming ville jeg ha testet ut disse 2 tingene først... Powercolor har bytta ut viftene sine så de er OK. Det kan være at du har satt maskina til at den skal slå seg av på 50 grader da. Sjekk dette i biosen din du. Lenke til kommentar
darkfish Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 (endret) høres ut som et eller annet blir varmt. prøvd å kjøre med åpent kab, evt med en bordvifte rettet mot kab? kan være en grei måte å finne ut om det er varmeproblemer på. Endret 1. februar 2004 av darkfish Lenke til kommentar
-=Angel=- Skrevet 1. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2004 Hvilket kab? Air black kabinett og MIST 350w strømforsyning, Noen andre forslag? Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Hm... ville gjettet PSU ... Lenke til kommentar
zaico Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Tipper det er minnet ditt som ikke er helt friskt, prøv å still ned hastigheten på det, hadde samme problemet med mine twinmos pc3200 brikker de klarte max 370 mhz.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå