Prosessoren Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 (endret) Har nylig laget en siden i Dreamweaver. Men når den var ferdig og jeg la den ut på internett, tok det for det første veldig lang tid å loade siden, + at det kommer opp en feilmeding nederst i venstre hjørne "feil på siden" i Internet explorer, hvor jeg får nærmere beskjed om at "menuitem1 is undefined". Noen som kan fortelle meg hva jeg har gjort galt / må gjøre ? På forhånd takk! Endret 1. februar 2004 av Prosessoren Lenke til kommentar
kvikks Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 Har nylig laget en siden i Dreamweaver. Men når den var ferdig og jeg la den ut på internett, tok det for det første veldig lang tid å loade siden, + at det kommer opp en feilmeding nederst i venstre hjørne "feil på siden" i Internet explorer, hvor jeg får nærmere beskjed om at "menuitem1 is undefined". Noen som kan fortelle meg hva jeg har gjort galt / må gjøre ? På forhånd takk! link til siden er veldig greit, eller at du poster koden din... det er neppe feil i dreamweaver Lenke til kommentar
Prosessoren Skrevet 1. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2004 Hei igjen. HvoRDAN SETTER JEG "LINK TIL SIDEN DA" ELLER "POSTER KODEN" MIN ?? (nybegynner u c) Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 Trykk på "http://"-knappen over der du skriver innlegget ditt, eller skriv koden manuelt; [URL=http://www.minside.com]Min side[/URL] Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 (endret) Du skriver adressa til sida i en post vel Edit: damn, PC blei først Endret 1. februar 2004 av arve87 Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 Noen som kan fortelle meg hva jeg har gjort galt / må gjøre ? Lær deg HTML og ikke legg inn udefinerte menuitem1'er? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå