kaaasen Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 Jeg har i de siste ukene hatt et problem som irriterer meg ang. Opera. Jeg veit ikke om det er noe jeg har gjort, eller hva det egentlig er. Problemet er hvertfall at hver gang jeg er innom Gamer.no og CMNorge.com så oppdaterer ikke forum-rubrikkene seg, og jeg må selv trykke F5/Oppdater for å få det oppdatert. Er det noen som vet hva dette skyldes? Lenke til kommentar
Pomfri Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 Høyreklikk -> Reload every.... så velger du det du vil. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 1. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2004 Oi....så enkelt kunne det være ja Tusen takk for hjelpen... aner ikke hvordan den kan ha kommet på 'hvert minutt' der altså, men igjen; takktakk Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 1. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2004 (endret) Hva anbefales å ha huket at? Lot den stå på hver minutt jeg, og også på 'Last på nytt hvis serveren sier siden er utgått'. PS! Har nå prøvd det ut, og det var ikke noen forskjell, jeg må fortsatt manuelt oppdatere siden Endret 1. februar 2004 av Mr. Crunch Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå