LilleG Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 (endret) Skal ha ny Router til telenor bredbånd. 4 ports holder lenge. Noen som kan anbefale en? Endret 1. februar 2004 av LilleG Lenke til kommentar
djorgen Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 (endret) Billion sin. Fikk min for noen dager siden, alt funka første gang jeg kobla den opp. Behøvde ikke restarte pcen engang. Er også veldig billig .. PS, jeg har også Telenor ADSL. Link: http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...19&GrpID=2&s=pl Endret 1. februar 2004 av djorgen Lenke til kommentar
hwlars Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 For at den skal støtte Stjelenor må den ha PPPoE støtte Lenke til kommentar
LilleG Skrevet 1. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2004 (endret) For at den skal støtte Stjelenor må den ha PPPoE støtte Nettverks-/transportprotokoll PPTP, IPSec, PPPoE Endret 1. februar 2004 av LilleG Lenke til kommentar
agvg Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 Skal ha ny Router til telenor bredbånd. 4 ports holder lenge.Noen som kan anbefale en? 3com sine officeconnect har jeg mange og gode erfaringer med, den fungerer utmerket med Telenor. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå