Zjaxy Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 (endret) Jeg fikk mitt abit NF7-S v2 for ikke så lenge siden(det var defekt). så nå skal jeg kjøpe nytt hk. jeg har tenkt litt på disse: Epox EP-8RDA+ Abit NF7-S(igjen) Epox EP-8RDA3G Hvilket er bra og hvilket bør jeg styre unna. Endret 1. februar 2004 av Zjaxy Lenke til kommentar
rlz Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 Prøv deg på et nytt NF7-S igjen du, du var bare uheldig Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 Prøv deg på et nytt NF7-S igjen du, du var bare uheldig Og skift topic før denne blir stengt. Lenke til kommentar
Jarbra Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 Hvis du mottok kortet defekt, har du reklamasjonsrett. Lenke til kommentar
Zjaxy Skrevet 1. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2004 På en prisguide står det at Epox EP-8RDA3G ikke har raid, men hva er raid Lenke til kommentar
Aquabat Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 ...men hva er raid Her finner du et lettfattelig guide. Lenke til kommentar
Jarbra Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 Hvis du mottok kortet defekt, har du reklamasjonsrett. Er det da ikke bedre å få et nytt helt gratis? Lenke til kommentar
Zjaxy Skrevet 1. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2004 Tror dere jeg får pengene tilbake eller nytt kort jeg kjøpte et av demokortene på komplett Lenke til kommentar
genstian Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 Tror dere jeg får pengene tilbake eller nytt kort jeg kjøpte et av demokortene på komplett Neei Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå