merl1n Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 Hei! Jeg deler leilighet med en kammerat. Han er Xbox frelst mens jeg er mer inn for PC. (Stort sett CS.) Vi lurer nå på å bestille adsl. Noen som har erfaringer med å spille xbox og cs på samme linje? Blir det laggy, eller har man muligheten til å stille på rates osv med xboxèn? Egentlig bør det vel ikke funke noe dårligere enn at 2 stk spille cs på samme linje ? Lenke til kommentar
EskimoBob Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 Hvilke hastighet er det på ADSL linja? Lenke til kommentar
rlz Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 Er mer avhengig av uthastighet. Lenke til kommentar
merl1n Skrevet 1. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2004 Har ikke bestilt enda. Lurer på hvor mye båndbredde jeg trenger. Det samme som om 2 stk skulle spille cs samtidig? Lenke til kommentar
rlz Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 Det er ikke lett å svare på før vi vet hva spillene til xbox krever av hastighet. Lenke til kommentar
merl1n Skrevet 1. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2004 Det var i grunn det jeg lurte på også da. Derfor jeg starta tråden. Lenke til kommentar
Oblivion Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 Det burde fungere uten noen problemer med en 1mbit linje fra Nextgentel. uplink er viktig, så du burde få deg en linje som har grei bitrate ut. (Mao ikke Telenor) Lenke til kommentar
Oblivion Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 Dere burde forresten passe på å ikke bruke bit-torrent mens dere spiller, da denne kan spise det meste av uplinken. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå