Gå til innhold

Kansellere account i MMORPG

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har aldri prøvd AC2 sjøl, men det virker ikke som om det er noen login muligheter til brukeren fra hjemmesida. Ganske uvanlig, iallfall fra min erfaring med MMOGs. Det ser ut som om du må ta deg bryet med å legge det inn på nytt om "my account"-funksjonen er en del av selve spillet.

Endret av Monsoon
Lenke til kommentar

Ja, jeg kjøpte det, siden jeg var lei av alle andre mmorpg der ute, og at det var i et fantasi-univers (i motsetning til f.eks. star wars galaxies), spillet i seg selv er bedre enn alle andre jeg har prøvd, med et sinnsykt bra quest system, som inneholder ganske artige historier og slikt, så det blir ikke det repeterende "drep 1000 biller for å gå opp i level" systemet til andre spill i samme sjanger. Eneste problemet er at det ikke er noen andre som spiller det, og det artigste med slike spill er å gå i grupper og være sosial...

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Gjest Slettet-9MaQoRVt
Ja, jeg kjøpte det, siden jeg var lei av alle andre mmorpg der ute, og at det var i et fantasi-univers (i motsetning til f.eks. star wars galaxies), spillet i seg selv er bedre enn alle andre jeg har prøvd, med et sinnsykt bra quest system, som inneholder ganske artige historier og slikt, så det blir ikke det repeterende "drep 1000 biller for å gå opp i level" systemet til andre spill i samme sjanger. Eneste problemet er at det ikke er noen andre som spiller det, og det artigste med slike spill er å gå i grupper og være sosial...

Eh... Star Wars er ikke et fantasiunivers? Kan hende jeg er veldig dum, men det er vel fantasi? Eller har jeg feil inntrykk?

Lenke til kommentar

Eh... Star Wars er ikke et fantasiunivers? Kan hende jeg er veldig dum, men det er vel fantasi? Eller har jeg feil inntrykk?

Klart Star Wars er et utspring av en god fantasi, men jeg skiller mellom science fiction (fiction betyr jo oppdiktet) og fantasy.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...