heggi Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 Har instalert medal of honor på nytt og når jeg starter det får jeg følgende feil mld: C:\DOCUME~1\JANEGI~1\LOKALE~1\Temp\WER28.tmp.dir00\appcompat.txt Noen som skjønner noe av denne feilmeldingen? Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Dette høres mest sannsynli ut som at det mangler en fil for å starte spillet.. søk etter denne filen på nettet eller noe.. Lenke til kommentar
atrax Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Standard prosedyre når et nyinstallert spill ikke funker: 1. Let etter svar på forumet til de som har laget spillet. 2. Sørg for at du har alle de nyeste driverne er installert, spesielt skjermkort-driverne er viktige. 3. Har du nyeste versjon av DirectX ? (I skrivende stund 9.0b) Det ser ut som om du har norsk versjon av Windows. Dette skal ikke ha noe å si, men prøv likevel å gå inn på "Regional and Language options" (oversett selv..) på kontrollpanelet og endre til Engelsk. Dette problemet lider bl.a. NFSU under. Men det er ikke alltid lurt å ha nyeste driver, om den er veldig fersk. F.eks. virker ikke FarCry SP-demoen bra med ATI sine nyeste 4.1-drivere. Et annet eksempel jeg kan komme på, er et spill ved navn Silver, som ikke funker sammen med nye DirectX-versjoner (7-8+) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå